A vicces, örökmozgó, neMenincs, szófogadatlan, látható, imádott Babuka

2008. október 22., szerda

A mai napom:
reggel arra ébredtem, hogy férjem térdel az ágy szélén, és magyaráz Babunak (a hasamat kitakarva persze)... Amikor megkérdeztem, mi a fenét csinál reggel 7-kor, mire közölte, hogy hát megbeszéli Babuval, hogy délután mutassa meg, fiú-e vagy lány... :) Jót nevettem rajta.... :) Aztán én egész nap mondogattam Babunak,hogy én csak annyit kérek tőle a szülinapomra, hogy mutassa meg délután, fiú-e vagy lány. Hát nagyon izgatott voltam egész délután... :) Aztán eljött a dokihoz menés ideje is: bementem, elkezdte nézegetni a doki Babut: először csak közölte, hogy hááááááááááááát könnyebb dolga lenne, ha legalább 2 másodpercig egy helyben maradna a gyerek, mert így még állóképet se tud csinálni,mert mire megáll a kép, addigra pont ki is mászik belőle..... :DDDD Én gyerekem, hiába.... Képtelen 1 helyben maradni.... :DDDDDDDD A fenekét mondanom sem kell, 2 lábbal nyomta lefelé a medencémbe, hogy tuti ne lássunk belőle semmit... Ez van!!!!!!!!!!!!!! Örök rejtély - akarom mondani még egy jó darabig rejtély a gyerekünk neme... :) Ennyit a szülinapi ajándékomról.... :P Mellesleg a combcsontja alapján 1 nappal idősebb koránál, fejátmérő alapján fiatalabb kb 5 nappal. :) Kisfejű gyerek... :D
Ez után az élmény után mentem Teaerdőbe Szildáékhoz, majd elindultam haza, ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSS a buszon átadták a helyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ezek szerint már az is látja a hasam, aki nem tudja, hogy lapos hasú voltam... :) Már nem daginak, hanem kismamának néznek!!!!!!!!! Olyan jó. :)))))
És egy kevésbé jó dolog: nem tudom, mi a fene van, de ahol a kullancs belém ment, ott körülötte pár napja fáj a fejbőröm.... :((( Nem tudom, mi ez, nagyon remélem, nem lyme-kór, de ha hétfőig nem múlik el, akkor elmegyek bőrgyógyászhoz.... :(

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, még ezekre az időkre én is élénken emlékszem... átadták a helyet én meg zavaromban fülig pirultam és leülve nyeldestem a könnyeim... :)
Vörösödik a csípés körül? vagy észlelsz bármilyen bőrelváltozást?

(off: bocsi, a mai napi hiányzásért, jövő héten igyekszünk Mazsolástól babástól bepótolni... puszik!)

Névtelen írta...

Cucka: jaja...Zavaromban csak annyit mondtam, hogy köszönöm, nem ülök le. De a néni erőltette,hogy de, tessék csak leülni.... :)
Csípés: nem látunk semmit, mivel ugye a fejem tetején egy havány piros foltot nem olyan könnyű észrevenni... De Janó szerint semmi nem látszik... Csak fáj...De megnézetem vele mégegyszer, ha héfőig nem javul, bőrgyógyász...
Semmi gond, hiányzás elnézve. :) Jóvő héten ha nektek jó,nekem péntek lenne legjobb (csütörtökön vizsgázom...)

Puszi!

Névtelen írta...

Sajnálom, hogy nem derült ki az "örök rejtély", tán majd a következő Uh-n. :)

Ez a kullancsos dolog pedig nagyon- nagyon nem hangzik jól. :( Minél előbb menj el dokihoz!!!! Még akkor is, ha addigra megszűnik a fájdalom. Fő a biztonság. ;)

Névtelen írta...

Nekem is ilyen volt: megkérdezte egy néni leülök -e? Mondtam nem, erre megkérdezi, hogy de ugye babát várok... mondtam, igen, majd "erőszakkal" le lettem ültetve Jól esett na :)
Remélem nem lesz gond a kullanccsal, de azért szerintem is nézesd meg!
A péntek nekem megfelelő, gondolom Marcinak is ;) :))))

 
Babu-blog. Design by Pocket