Gurul a labda

2008. október 26., vasárnap

Ismét játékra invitáltak, jelen esetben Picuranyu és az ő Kristófja volt, aki a labdát felém dobta.
A játékszabály:

1. Linkeld be a blogodba azt, aki "ezt tette veled! :)
2. Ossz meg magadról hét dolgot. Akár különleges akár hétköznapi vagy esetleg titok.
3. Nézz ki 7 embert, nevezd meg őket, és linkeld ki a blogodban.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban a játékról.

Hát akkor lássuk:

1. Nem hagy nyugodni, honnan vagyunk ismerősek egymásnak Picuranyuval. :D
2. Bár próbálom titkolni, de elég lusta vagyok. :(
3. Képes vagyok bármit kitalálni vizsgák előtt, csak hogy ne kelljen tanulnom... (lásd most, csütörtökön vizsga, én meg blogot írok... :D)
4. Imádok babunak ruhákat, meg mindenfélét nézegetni, keresgélni...
5. Kedvenc állatom a ló, és nehéz megemésztenem, hogy most nem lovagolhatok, ha eszembe jut (nem mintha túl sűrűn lett volna erre példa az utóbbi években, de mégis :D)
6. Bár sokakat megbotránkoztat, de imádom a matekot. :)
7. Mióta pocaklakóm van, akármennyit képes vagyok aludni!!!

És akkor az áldozataim listája: Mazsola, Cucka és Hunor, Szilda, Eriberi, Botiék, Bingi, Bíborszél.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)) Nyugi, engem sem. :) Már picurAput is megkérdeztem, hátha rajta keresztül, de sajna nem. :( Egyszerűen nem tudom.

Névtelen írta...

Pesti vagy? vagy vidéken jártál suliba? Hátha valami a suli kapcsán... :D

Névtelen írta...

Váci vagyok, és Vácra is jártam suliba. Érettségi után pedig az SZTE BMI-re. :)

Névtelen írta...

Én is imádom a lovakat, és a lovaglás az egyik nagy hiányom...
Alvás meg, én Manó előtt, Manóval is rengeteget tudtam aludni, sőt most is tudnék, de Marci máshogy gondolja :D

Névtelen írta...

Picuranyu: így egyre kevesebb ötletem van... sőőőt... :D iwiw-en fenn vagy?:D nézzük meg, van-e közös ismerősünk... :DDDDD

Mazsola: sajnos a lovaglás még egy ideig tabu, de majd mehetünk együtt lovagolni, ha épp egyikünknek sem lesz pocaklakója. :DDD off: várom Cucka válaszát a péntekre. :)

Névtelen írta...

Köszi:))

Névtelen írta...

:) Hogy ez eddig nem jutott eszembe! :) Be is jelöltelek, de nincs közös ismerősünk, szóval mehet tovább a találgatás. :))

Névtelen írta...

Köszi a labdát, már megkaptuk mástól is :) És már készen is van :)
M.

 
Babu-blog. Design by Pocket