Meglátni és megcsinálni

2008. október 29., szerda

Múlt héten találtam egy honlapot. Leginkább keresztszemes hímzéses minták vannak fenn. Persze én rögtön beleszerettem csomó macis meg ilyen-olyan képbe, és rohantam anyagot venni hozzá.... Persze van más dolgom is, szóval nem halad olyan gyorsan, de ha holnap nem vizsgáznék, akkor holnapra tuti kész lenne. :)

Mutatok róla képeket, milyen az eredeti, és ehhez képest milyen az enyém (jó, pár helyen csaltam, meg félreszámoltam, de az nem feltűnő. ;) )


Ja és megjegyezném: régen csináltam keresztszemest, meg gobelint is, de így még soha, hogy kép alapján számolgassam le, és hímezgessem. :) De élvezem, tök jó!!!!

Eredeti:



















Tegnap 1:



Sajnos az elejéről nincs képem, mert Férjecském elvitte a fényképezőt, és én meg képtelen voltam megvárni... :)









Tegnap 2:


A maci mérete egyébként kb 8x9 cm lehet, és majd szépen körbehímzem, és akkor be lehet keretezni, és ez lesz a gyerekszoba első darabja!!!! :) Persze elmentettem még jóopár macis, kiskacsás, meg mindenféle képet, szép sorban gyűlnek majd remélem a kész darabok. :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon szép lesz! :)

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy,szép lesz és büszker lehetsz magadra h saját kézzel készitett dolgokksl diszitted majd a babsszobát:)én sajna nem vagyok ilyen ügyes,sőt még babát sem várok,egyenlöre csak próbálkozunk lassan 1 éve...idővel,talán...ja és bocsi hogy csak igy ismeretlenül irtam,1-2 hete rád találtam és azóta olvaslak,szimpi vagy:)

Névtelen írta...

Picuranyu: köszi :)
Bettyke: örülök, hogy ide találtál, drukkolok, hogy sikerüljön a baba!!!! És remélem továbbra is olvasni fogsz. :)

Névtelen írta...

Tök ügyi vagy!!!

Névtelen írta...

Ügyi kismami! :)))

 
Babu-blog. Design by Pocket