Ez-az

2008. október 6., hétfő


A videók feltöltésével valahogy minden más leírása el is maradt. Most megpróbálom pótolni ezeket.

- Megvettem (titokban) az első 2 bodyt Babukának. Egyszerűen nem tudtam őket otthagyni a boltban... :) Pedig tényleg megpróbáltam... :) Öcsém szerint inkább fiúsak, minthogy unisex-ek, de szerintem ez bérmelyikre ráadható... :)

-A 4D-s UH-n mért adataink: CRL: 8 cm (nem visszük túlzásba a növekedést... :D ), BPD (fejátmérő): 2,5 cm. Amit még megtudtunk: a méhlepény mellső falon mélyen megtapadva, viszont EGYELŐRE részben fedi a belsaő méhszájat. Reméljük ez nem marad így, mivel ebben az esetben nem lehet hüvelyi szülés, csak császár.

- Az én méreteim terhesség eleje óta:

súly: előtte: 50 kg (ami persze nem igaz, mert 48, csak a mi mérlegünk többet mér, de ez alapján nézem) 15+0: 50,5 kg

Mellbőség: előtte: 85 cm (najó, ez nem igaz, mert akkor mértem először,amikor már terhes voltam, és jól megnőttek) 15+0: 86 cm

Derék: előtte: 67 cm; 15+0: 80 cm (ez csak most, 1 hét alatt 5 cm-t nőtt...)

Csípő: előtte: 86 cm, 15+0: 92 cm

És mintha 1-2 napja valamicske mocorgást éreznék, bár lehet, hogy ez nem a baba műve, csak megint a belek rendeződnének ennyire? Ki tudja... :)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

NAgyon aranyos ez a két body! Megértem, hogy nem tudtad ott hagyni őket és szerintem is uniszexek. Maja sok barna cuccost visel:)

Névtelen írta...

Lemaradt: lehet, hogy őt érzed, de majd úgyis egyértelművé fog válni...tudnak akkorákat ütni-vágni, hogy csuda:D

Névtelen írta...

Na még egy utolsót...megnéztem a pocakos képeket rólad és annyira aranyos már a pocakod:)

Névtelen írta...

Én is megkuksiztam a pocakosokat! Tüneményes kis pocakot növesztett a bennelakód! :)
A méhlepényem nekem is mellső fali tapadású volt és ugyanígy elérte a méhszájamat, de emiatt ne izgulj, az idő előrehaladtával és a növekedéssel feljebb "költözik" az is! :)
Szerintem is uniszexek a bodyk, talán azért érezzük fiúsabbnak őket, mert mostanában minden kislány rózsaszínbe pompázik. Hunornak rengeteg piros-sárga-narancssárga cucca van, pedig azok elvileg lányos színek.

Névtelen írta...

Szerintem is uniszex a két ruha, én legalábbis fiún és lányon is elbírom képzelni ;)
Lesz még nagyobb is a Babód, sőt :D

Névtelen írta...

Én is akartam írni, amit Cucka: Marcinak rengetek sárga-narancssárga-piros ruhája van, csak 3 van olyan, ami kifejezetten fiús (kalózos)

Névtelen írta...

Szia! Olvasgattam a blogodat! Nagyon édes a pocaklakó a kép ill. a videó alapján! A bodyk szerintem is unisexek, az én kislányom éppen most használja ugyanezeket!
Puszi és szép terhességet!
Erna

Névtelen írta...

Erna! Üdvözöllek az oldalamon, remélem olvasgatsz ezután is! Benézek én is hozzád. ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket