18 hetes

2008. október 29., szerda

Ismét eltelt egy hét, el se hiszem... Szóval ennek örömére elkészült tegnap a gigapocak fotója:




Nem tudom, milyen torzítási lehetőségek vannak egy fényképezőgépen, de esküszöm nekem nincs ekkora hasam... Nem tudom, hogy csinálta Janó a képet, de akkor sem ekkora... Ha meg jövő héten is ilyesmi kép születne, akkor be kell látnom, mégis ez a valóság. :)
Jövő héten pedig ismét genetikai ultrahang következik. És remélhetőleg minden a legnagyobb rendben lesz. :)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

nahát! Lehet, hogy lassan át kéne térnetek a heti fotóról a 2-3 naposra, mert így valami hihetetlen a változás! :)
Növekszik a kislányod szépen. ;)

Névtelen írta...

:) Aranyos a hasad, de nagynak még egyáltalán nem nagy! Láttál volna engem 12 hetesen az ikrekkel, már akkor átadták a helyet a trolin! :))) Egyébként olyan szuper szerintem a naaagy görögdinnye pocak, remélem, hamar megnöveszted akkorára és Te is élvezni fogod! És már tudjátok, hogy kislány? Lemaradtam valamiről? Hogy van a fejeden a kullancs helye? Sokat kérdezek? :)))

Névtelen írta...

Anda: szerintem akkor sem ekkora... :)
Nuttos: Nem nagy, de a totál lapos kiindulási hashoz képest nagy. :) Remélem én is, hogy hamar szép gömbölyű lesz. :)
Nem tudjuk, hogy fiú-e vagy lány, csak Anda lányra tippel. :) Majd talán jövő héten megtudjuk... A kullancs helye megszűnt. :) Szóval lehet, hogy csak valami megsértette a fejbőrt pont ott.:)
Egébként nem kérdezel sokat, örülök, ha érdeklődsz. :)

Névtelen írta...

aranyos pocid van,na és még mekkora lesz...:)köszönöm a bátorittó szavamkat:)olvaalak továbbra is,igen csak mindennap benézek hozzád:)

Névtelen írta...

:) Hú de szép pocak. :)
És nagyon csini ez a kismama naci. ;) Ugye milyen kényelmes? :))

Névtelen írta...

Én lemaradtam valamiről???? Anda, onnan is tudjuk hogy kislány? Tényleg ekkora a hasad:D Csini vagy!!!

Névtelen írta...

Nagyon szépen növögető, kis görögdinnyéd van! ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket