Merj álmodni!!!

2008. október 24., péntek

Cuckától kapva a labdát, ma én is megírtam a következő 3 év álmait. És igen, így lesz, sikerülni fog!!!!!!

1 év múlva: 2009.október 24.

Hihetetlen, de ekkor már egy kb 7 hónapos csöppséggel együtt készülünk Adventre, Karácsonyra… Sokminden vár ránk ebben az évben, megtanuljuk, milyen szülőnek lenni, milyen, ha nem csak egymással kell foglalkoznunk, hanem egy pici életért vagyunk felelősek. Megtesszük az első nyaralást, immáron CSALÁDként. Őszre eljutunk anyagilag arra a szintre, hogy elkezdhetjük kinézni álomotthonunkat.

2 év múlva: 2010. október 24.

Tavasszal megtörténik a ház megvétele, és a költözés is zökkenőmentesen zajlik, most élvezzük a kertesház adta örömöket: a már másfél éves babócánk egész nyáron a kertben felállított medencében pancsikolhat. A ház gyönyörű, bőséggel elfér 3-4 gyerek benne. A kert szintén csodaszép, gyönyörű fűvel, virágokkal. És sor kerül az első (nyeremény) repülős nyaralásra is férjem kedvenc helyére: Görögországba. Nagyon élvezzük!!!!!!

3 év múlva: 2011. október 24.

Férjem munkahelye lehetővé tesszi az otthoni munkát: így csak heti 1 napot tölt távol kis családjától. Ekkor már pocakom ismét gömbölyödik, várva második gyermekünket. Ekkorra már mi leszünk a világ legboldogabb családja. :)

Én is tovább adnám a labdát, akinek álmaira kiváncsi vagyok: Szilda, Picuranyu, Milánék, Eriberi, Gemini, Tollpihe, Nani. És persze mindenki máséra is!!!!!! :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) Köszönöm a lasztit, agyalgatok rajta, bár a jövő évet én is így képzelem el. :)))
Kívánom, hogy minden úgy alakuljon, ahogy szeretnéd/ szeretnétek. :)
És Görögországot ne is említsd, IMÁDOM! Sajnos idén a lakás, költözés miatt nem tudtuk bevállalni, jövőre nem tudom neki fogunk-e vágni, de én már idén is úgy mentem volna, IMÁDOM! :)

Névtelen írta...

A nyeremény nyaralás tetszik :)
Aztán még jó, hogy minden úgy lesz, ahogy kívánod :D

Névtelen írta...

Köszönöm, élek a lehetőséggel, szövögetem lassan merész álmaim...

Névtelen írta...

szép álmok, gratulálok és így lesz!!!!!!
csodaszép a pocakod és hihetetlen, hogy tényleg mindjárt félidős vagy!!!!!!!!!!! nagyon szép kismami vagy!

 
Babu-blog. Design by Pocket