17 hetes

2008. október 21., kedd

Hihetetlen... Egyszerűen hihetetlen, hogy már több,mint 17 hete él bennem egy másik élet... Nagyon gyorsan eltelnek a hetek. Tegnap leültem számolgatni. Ugyanis megállapítottam, hogy ááá az lehetetlen,hogy már 17 hetes terhes vagyok. Pedig tényleg... Még 3 hét, és túl vagyunk a felén. Holnap ismét orvos, nagyon várom! Nem szoktam ennyire várni, de most picit nyugtalan vagyok, hogy minden rendben van-e odabenn.

És ez vár a 18. héten ránk, vagyis Babura: A 14 cm-es magzatnak a 18. héten már kifejezetten ember-külleme van. A kezeken és a lábakon ujjbegyek formálódnak, folytatódik az ujjlenyomatok fejlődése. A szemek előre tekintenek, és a retina fényérzékennyé válik. A csontok még lágyak, de már megkezdődött a csontosodás.

Pocakfotó a héten még nem készült, de talán este pótoljuk ezt is.

0 megjegyzés:

 
Babu-blog. Design by Pocket