Vadász... (18+!!!!!!!!!!!!!)

2008. október 25., szombat

Kicsit kiakadtam a macskán... Egyszer, még valamikor augusztusban fogott egy galambot, amit aztán a kertben tépett szét... Aztán ma délelőtt ki akart menni pisilni. Elég hamar visszajött, kb 10 perc után, majd szokásos módon nyávogással jelezte,hogy na akkor engedjük be... Odamentem,és ezt láttam:



Egy csöppet kiakadtam, amikor megláttam... Aztán Janó beengedte, és elvette tőle a madárkát... Na itt aztán teljesen meghülyült a macska, mert azóta is a lakásban mászkál körbe, nyivákol, és a földet szaglászva keresi a zsákmányt... Közben én meg ugye megfogtam,hogy viszem a fürdőbe kikefélni a szőrét... De a fürdőben sötét volt, és nem láttam,hogy Janó fürdés után nem engedte le a vizet a kádból... Így a macska egy kád vízben landolt.... :) Persze ettől még marha mérges vagyok rá, nem értem,miért nem tud normális szobacica lenni... Pedig annyira kedves, annyira imád minket... Csak ne járna ki... :(((( Meg ezek után ki tudja, legközelebb mit hoz haza... Kezdem félteni a babát... :(

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj Istenem, ez egy vörösbegy??????????? szegény!!!!!!!!

Névtelen írta...

Vörösbegy: igen, szerintem sajnos ez egy vörösbegyecske volt. :( Bár ha jól tudom a vörösbegy is védett madár, nem csak a cinke (először azt hittük,amikor még nem láttuk,mi van nála,hogy cinkét fogott)... Szegény kis madárka... :(

 
Babu-blog. Design by Pocket