Megtöröm a csendet...

2008. október 18., szombat

Botond állapota egy picikét jobb, mint volt. Természetesen még mindig nagy szüksége van minden drukkolásra, minden erőre és imára. Ezért továbbra is, minden este 10:00-kor imádkozzunk érte!

Rólunk:

Eltelt már több,mint 1 hét az utolsó pocakfotó óta... Ennek egy részről az az oka, hogy szerdáignem volt gépünk, aztán meg feltölteni nem volt kedvem a képeket... De igérem, pótolom. Közben még a múlt héten készült mégegyszer pocakfotó, akkor voltam 15+4:




Mostmár nem csak én vagyok azon a véleményen, hogy hátrafelé is elég gyorsan növök......


Ja és sütöttem is a héten, a receptet felteszem majd egy külön bejegyzésbe, most csak egy gyors kép róla:




Najó, közben meggyőztem magam, feltöltöttem a csütörtöki (16+3) pocakfotómat is...







3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szépen látszik az a kismama pocak. ;)

Névtelen írta...

Tényleg látványos, és mennyit nőtt mióta láttalak, már teljesen felismerhető kismama pocak :)

Névtelen írta...

Köszi. :) Nőtt bizony azóta, pedig nekem fel se tűnik... Csak amikor elkészül az újabb pocakfotó... :)

 
Babu-blog. Design by Pocket