Utóbbi napok

2008. december 9., kedd

Történt nálunk ez is, az is az utóbbi napokban.
Mióta megvan a babakocsi, napi program a babakocsizás... Ez Janó új hobbija... Babakocsival járkál a lakásban, időnként a macskát kergetve rallizik az előszobában vele... Hát vicces látvány.... :D Egész pontosan ilyen:


(Janó, bocsi érte, de ezt muszáj.... ;) )

Aztán tegnap kicserélték az ajtót. Hát vegyes érzelmekkel vagyok tele: lehet, hogy pár éve még sokkal drágábbak voltak az ajtók, de sokkal jobbak is... Persze, a célnak ez is megfelel, csak amikor megláttam a gagyi műanyag kipillantót... Hát jót nevettem rajta... :) Olyan tipikus kínai... :D Ezen kívül szép, és tetszik mindkettőnknek!!! :)

Ilyen volt:



Ilyen lett:


Ja és péntek este Janó közölte, hogy ő inkább még este rendet rak az asztalán, hogy ne kelljen szombaton, amikor takarítok. Most megmutatom, mit láttam, amikor szólt, hogy rend van:



Hát azon kívül, hogy marha jót röhögtem rajta, azon kívül szólni se tudtam.... :DDDDD
És természetesen nem feledkeztem meg arról sem, hogy még nem tettem fel 24 hetes pocakfotót, ígérem, holnapra már az is lesz.... ;)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hű micsoda rendet rakott. :) Milyen volt előtte? ;)
A babakocsizás nálunk is minden nap toppon van. :) Lehet változtatni a karnak a magasságát, picurApu feszt azzal szórakozik, hogy beállítja, hogy lesz jó neki, én meg visszaállítom a saját magasságomra. :)

Névtelen írta...

Én is állandóan tologattam a lakásban a kocsinkat :) Olyan jó visszaemlékezni a történeteitek által!
És klassz a kocsitok!
Marcsi

Névtelen írta...

Nem akarlak elkeseríteni de mi lesz ha már a gyerek után is pakolni kell ????
De azért rendes JAnó-tól hogy igyekszik és összepakol:)))

Névtelen írta...

Ez igen! Vetekszik az én íróasztalommal:) Ez a káosz elmélet, ha valaki rendet csinálna, semmit se találnék meg...

Névtelen írta...

Off: jó a péntek, majd pontosítunk addig még...

Névtelen írta...

Picuranyu: az előtte levő állapotot jobb nem firtatni... :D A magasságállítgatás nálunk is napi játék... :D

Marcsi: dehát Te az utcán is tologathatnád! :) Mi elég hülyén néznénk ki pocakkal,és üres kocsival sétálgatva... :D

Névtelen: szerinted mennyi időnként pakolok el Janó után az asztalán...? Elég ritkán... Szóval ez nem akkora teher... :D

Gyöngyi: de ha Te raknál rendet,és tudnéd, mit hova tettél, megtalálnál mindent... ;)

Mazsola: oksi ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket