100 nap

2008. december 19., péntek

Ma eljutottunk a 100 napig. Azutolsó 3 jegyű számig. :) Furcsa. De jó is... Már elég rég nem álmodtam Babuval, csak úgy, hogy a pocakomban van. De ma azt álmodtam, hogy megszületett. Egy teljesen össze-vissza álom volt: kitalálták, hogy szülés előtt 1 hónappal valamiért minden kismamából kiveszik a babákat, megnézik, minden rendben van-e, aztáén visszateszik még 1 hónapra őket.... :D Érdekes... :D Na mindegy, bementünk így kb 8-10 kismama. Sorba sírtak fel a babák, de az egyik baba sírása olyan más volt, mint a többié... Fölpattantam (hogy hol jött ki belőlem a baba, passz... :D), és odaszaladtam az orvoshoz, megláttam és mondtam, hogy tudom, ő a mi lányunk!! :) Ráncos volt, és keservesen sírdogált, amíg meg nem vígasztaltam... Megmérték, és közölték, hogy már nem kerül vissza a pocakomba, mert már így is elég nagy. :) Nagyon boldog voltam, és csak álltam Babu mellett, és néztem, és gyönyörködtem benne, hogy igen, ez a MI LÁNYUNK!!! :)
Aztán felébredtem, és akárhogy próbáltam visszaaludni, hogy folytatódjon az álom, nem sikerül, ugyanis Babu igen erős csuklásba kezdett!!! :))) Így aztán kicsit simiztem a pocakom, amíg abba nem hagyta, és utána aludtam csak vissza. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Milyen fura álom :) Emlékszel Babu arc vonásaira?
Én álmodtam Marcival, megszületett, de csak arra, hogy láttam egy kis csomagot...
Holnaptól elkezd pörögni az idő, két számjegyű lesz a napok száma. Aztán fel sem eszmélünk, és mi látogatunk Téged és a Picit :O :)))

Névtelen írta...

Betti: emlékszem az arcra, amit láttam, minden vonására, szóval igyekszem márciusig megjegyezni, kíváncsi vagyok, tényleg olyan lesz-e... :)

Névtelen írta...

Akkor alig több, mint 3 hónap és már itt lesz a pici lánykátok :) Én is álmodtam mindkét terhesség alatt, hogy szültem, és még mielőtt tudtuk volna, hogy mi a neme, mindkétszer azt álmodtam, hogy kislány. Innen másodszorra már a 20 hetes UH előtt tudtam, hogy fiú lesz :). Kiváncsi leszek, hogy az arc hasonlit-e majd :) Vagy lehet, hogy totál deja vu-d lesz,amikor először meglátod.

Névtelen írta...

Visszaszámlálás megindult. :) Már csak 99 nap.
Én csak 1X álmodtam kimondottan Kristóffal, de kislány volt. :))) Ez még azelőtt volt, hogy kiderült volna kisfiú. ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket