Karácsonyi hajrá

2008. december 23., kedd

Minden évben eltervezzük, hogy na majd jövőre nem így lesz! De eddig még nem sikerült megvalósítani a dolgot, ígí idén is minden az utolsó(utáni) pillanatra maradt...
-sütés-főzés: hát idén főzés az nem lesz, mivel mindig valahol leszünk, sütésből is csak a zserbó (majd erről is lesz kép, amint felvágom ;) ), a mézeskalács, illetve a gyümölcskenyér. A mézeskalács már kész van, kép is készült róla. Ezúton is köszönöm a receptet Cucka! ;)
-takarítás: jobb nem is beszélni róla... szombaton elkezdtem: reggel porszívózás az egész lakásban, majd mikor kész lettem, elszaladtam a Blahára. Mire hazaértem, ez a látvány fogadott...

CicaÚr rendet rakott.......... Utána persze újabb porszívózás, felmosás a lakásban....






-Ma a rendrakás után elkezdtem kitakarítani, már csak a konyha felmosása van hátra. Még a konyhaablakot is sikerült megpucolnom utolsó erőmből. Aztán elszaladtunk a 4D-s UH-t újracsináltatni, hát annyira nem sikerült jól, de ez van.

-karácsonyfa: még szombaton megvettük a fát, és felállítottuk, ma pedig az UH után fel is díszítettük. Nagyon szép lett. :) Ilyen (itt még mézeskalács nincs a fán, azóta még azok is kerültek rá):

Az ajándékok névre szóló mézeskaláccsal lettek felruházva.
Természetesen ez alól Babuka sem kivétel! ;)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Ady Endre: KARÁCSONY

Harang csendül,
Ének zendül,
Messze zsong a hálaének,
Az én kedves kis falumban
Karácsonykor
Magába száll minden lélek.
Minden ember
Szeretettel
Borul földre imádkozni,
Az én kedves kis falumba
A Messiás
Boldogságot szokott hozni.
A templomba
Hosszú sorba
Indulnak el ifjak, vének,
Az én kedves kis falumban
Hálát adnak
A magasság Istenének.
Mintha itt lenn
A nagy Isten
Szent kegyelme sugna, szállna,
Az én kedves, kis falumban
Minden szívben
Csak szeretet lakik máma.


Bántja lelkem a nagy város
Durva zaja,
De jó volna ünnepelni
Odahaza.
De jó volna tiszta szívből
- Úgy mint régen -
Fohászkodni,
De jó volna megnyugodni.
De jó volna mindent, mindent
Elfeledni,
De jó volna játszadozó
Gyermek lenni.
Igaz hittel, gyermek szívvel
A világgal
Kibékülni,
Szeretetben üdvözülni.

Ha ez a szép rege
Igaz hitté válna,
Óh, de nagy boldogság
Szállna a világra.
És a gyarló ember
Ember lenne újra,
Talizmánja lenne
A szomoru útra.
Golgota nem volna
Ez a földi élet,
Egy erő hatná át
A nagy mindenséget,
Nem volna más vallás,
Nem volna csak ennyi:
Imádni az Istent
És egymást szeretni...
Karácsonyi rege
Ha valóra válna,
Igazi boldogság
Szállna a világra..."

Boldog, békés Ünnepet Nektek!

Névtelen írta...

De kedves karácsonyias már minden Nálatok! :) Tökjó ötlet ez a névre szóló mézeskalács! :)))
Szépek lettek a mézeskalácsaid, gratula Hozzájuk... nálunk asszem talán jövőre sikerül annyit gyártanom, hogy kitartson karácsonyig... vagy lehet, hogy 23.-án éjjel fogom kisütni őket! :)))
Szeretetteljes és meghitt ünnepet kívánunk Nektek! :)

 
Babu-blog. Design by Pocket