Terhelés, 4D

2008. december 13., szombat

Jelentem, kipihentem magam... :) Tegnap reggel negyed 7-kor keltem, majd rohanás a háziorvoshoz, hogy fél 8-ra odaérjek... levették a vért éhgyomorra, aztán megkaptam a "cukros vizet". Ház ez szerintem vizes cukor, amit itatnak velünk, blöeeeeee.... De sebaj, 1 citrommal lecsúszott a lötty... Aztán 80 perc után vérvétel ismét... Újabb ücsörgés, 40 perc múlva vették le a 3. adag vért, akkor már gondban volt szegény asszisztens, hogy hol szúrjon... De sikerült! :) Túléltem, hétfő délután meg is lesz az eredmény.
És egy sokkal jobb téma:

Ma voltunk újra 4D-s ultrahangon, igaz, nem oda mentünk, ahova eredetileg akartunk, de ez se volt rossz. Babuka nagyon éééédes volt, és mostmár 1000%-ra mondják, hogy igen, TUTI lányunk van. ;) Azt is mondta a szonográfus hölgy, hogy háááát nem egy nyugis baba... Pedig most olyan kis békés volt, alig éreztem néhánby rúgást... :D Méretek alapján kb 5-6 nappal lehet fiatalabb, de ezt sejtettem is... Egy dologtól kicsit mérges lettem: direkt szóltam, hogy szeretnénk majd CD-t a képekkel, nem csak DVD-t. Nagyon jó képek készültek, aztán amikor hazajöttünk és megnéztük a CD-t, akkor láttuk, hogy bizony nem jól lett kiírva a cd.... :(( Majd hétfőn újra kiírják nekünk...

Most azért mutatok 1-2 képet, amit én vágtam ki a videóból.



(remélem mindenki látja, igen, a lányunk igencsak sokat mosolygott...:) anyja lánya...?)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörű. :)) Olyan jó, hogy már nem csak 2D-ben lehet megnézni őket. :)

Névtelen írta...

A második képen olyan kis szomorúnak néz ki, biztos aludt volna :))
Olyan jó lesz, majd visszanéznetek ezeket a képeket születése után!
A nevéről született már egyesség!? :))

A cukorterheléshez gratulálok! Többször leírtam már, h én ezt a változatát nem bírtam volna...

Névtelen írta...

Olyan édes!!!!!!!!!!! Nagyon szép kicsi lányka :)

 
Babu-blog. Design by Pocket