Karácsony, névnapi szendvics party

2008. december 27., szombat

Gyorsan eltelt a karácsony. De jól éreztük magunkat. 24-én még reggel elszaladtunk 1-2 hiányzó dolgot megvenni, majd itthon készülődtünk. A Szentestét szüleimnél töltöttük, jó volt nagyon. Halászlé (nem sűrítményből, igazi, apukám paszírozta, hmmmm :) ), rántott hal, majonézes kukorica, rízs, krumpli, stb... :) Aztán jöttünk haza kettesben/hármasban karácsonyozni. Másnap délelőtt anyukámmal mise, majd ebéd szüleimnél: húsleves, kacsa, zöldbabbal töltött csirkemell, meg ki tudja mi minden. Innen egyenesen Janó nagymamájához (nagymama, apuka, Janó huga, meg mi) mentünk fél 4-re a második ebédre.... :O Na itt már kezdett kicsit sok lenni a kajából, nem is nagyon ettünk... 26-án pedig Janó anyukájáéknál ebédeltünk. Itt rántott sajt, gomba, hagymakarikák tartármártás, rizs várt... Na ez után már igencsak rosszul voltunk a kajáktól.... És ma van Janó névnapja, így ma is valami kajálás lett volna a nagymamánál, de ezt idén szerencsére kihagytuk. :D Helyette, mivel nálunk úgyse volt semmi vendégeskedés karácsonykor, kitalálta Janó, hogy legyen nálunk a névnapozás, kis szendvics-partyval. :) Jól sikerült. 2 turnusban tudtuk le a dolgot: 1. turnusban jött apósom, a párja, Janó nagymamája, illetve Janó huga. 2. turnusban jöttek szüleim, és bátyám a barátnőjével. Kisebbik öcsém tegnap óta itt van, szóval ő már nem vendég.:D Nagyobbik öcsémák pedig balcsin vannak, nem jöttek. Anyósomék meg majd valamikor még jön, de ma dolgozott.
Ajándékozás: hát vicces volt, Janótól minisütőt/minigrillt kértem, ami elfér a konyhában. Tudtam, hogy ezt is fogom kapni. Igenám, de azt nem tudtuk, anyukáméktól mit kapunk... Hát tőlük meg egy hatalmas pizzasütőt... :DDDD Jót nevettünk, nem tudom, hova fog az még férni, de valahol majd az is lesz... Ezen kívül kaptunk még csomó mindent, Babuka is kapott persze ajándékot.

És egy kép azért mégiscsak a sütikről, amit csináltam:

zserbó és gyümölcskenyér. A gyümölcskenyér receptjét (végigolvastam 10-et, majd egy 11. sajátot sütöttem.... :D) fel fogom ide tenni, mert jelentem, asszem ez az eddigi legjobb recept, amit kipróbáltam!!!! Ma sütöttem délben, hát már nem nagyon van belőle!!! ;)
És itt is, ezúton is szeretnék férjecskémnek nagyon boldog névnapot kívánni!!! ;)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Először is, így utólag, boldog névnapot Janónak. :)
Az ünnep pedig nagyon békésen, szépen telhetett ahogy leírtad. :)

Névtelen írta...

Jajj nagyon szép kismama vagy! Örülök, hogy kellemesen telt a karácsony. Janónak utólag is boldog névnapot. A sütik pedig innen a távolból is nagyon finomnak néznek ki:)))

Névtelen írta...

Öeülök, hogy Nálatok is jól teltek az ünnepek!

 
Babu-blog. Design by Pocket