Kockázatok és mellékhatások...

2008. december 15., hétfő

Erről valahogy soha, senki nem beszél... Pedig lehet, hogy nem lenne rossz. Szombaton ez a 4D ultrahang kicsit sokkolt... Nem tudom miért. Hisz az ember látja, hogy nő a hasa, kvázi a benne levő baba is egyre nagyobb, és ennek megfelelően eljön annak az ideje, amikor majd kicsi lesz neki a hely, és ki akar jönni... De akkor is...
Szombaton kicsit megijedtem, hogy jesszusom, Babu már több, mint 30 centi, és 660 gramm... Pedig nyár végén még csak 6,5 mm-es volt, és hogy oda voltam, hogy hűűű már mekkora a babám... Rájöttem, hogy tényleg félelmetesen gyorsan szalad az idő, és bizony nemsokára megszületik a Lányunk... Teljesen elkenődtem, hogy mi lesz velem a pocakom nélkül, hogy még csomó mindent kell venni, ami nincs, meg amúgy is... Olyan fura érzésem volt... Azóta pedig minden nagyobb rúgásnál elképzelem, ahogy benn fészkelődik, és dugdossa ki a kezét-lábát...
Janó persze imádja, már azt is megszokta, hogy pocakom van, és imádja azt is. Hát ez van :)

Szóval aki esetleg még 4D ultrahang előtt áll, az legyen kedves ezek tudatában elmenni az UH-ra!!! :) Igen, a babánk már naaaaagy, de ez az élet rendje! ;)

És az adatok lemaradtak az Uh-s bejegyzésből, így utólag Babu adatai:

BPD: 5,99 cm
OFD: 7,57 cm
HC: 21,45 cm
AC: 19,90 cm
FL: 4,18 cm

Többen kérdeztétek már Babu nevét: egyelőre nem téma itthon, de úgy döntöttünk (döntöttem), hogy Babu nevét majd csak a születésekor áruljuk el. Ezzel szeretném elkerülni, hogy bárkinek is a véleménye befolyásoljon a döntésben. Meg amúgyis, valami kis meglepi legyen már az egészben, hamár a nemét úgyis tudja mindenki. ;)


Tegnap meggyújtottuk a 3. (rózsaszín) gyertyát is az adventi koszorún. ismét ledöbbentem, hogy hűűűűűűű mindjárt karácsony... Ajándékokkal elég jól állunk, akinek még nincs is megvéve, annak is ki van már nézve az ajándék, szóval csak el kell menni, és meg kell venni. :)
Régen ilyenkor, adventkor mindig jártam hajnali misére. Idén még nem tudtam egyszerűen rávenni magam... :( Annyira nincs erőm olyan korán felkelni... :( De valahogy, ha a fene fenét eszik, akkor is el fogok menni idén is legalább 1-re!!!! (hűű addig már csak 7 mise van... áááááááááááááááááááááááá).
Egyébként meg nagyon várjuk már a karácsonyt, az első igazi, közös karácsonyunkat. Már megvannak a díszek a fára, Janó már többször el akart menni fát venni, de mondtam,hogy majd ráér a hétvégén... ;) Remélem jó kis karácsonyunk lesz!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)) Bizony-bizony, csak úgy repül az idő. :) És hamarosan te fogsz a 34. hét küszöbén állni. ;) Kíváncsi leszek akkor milyen gondolataid lesznek majd. :)))

 
Babu-blog. Design by Pocket