31 azaz harmincegy hetes

2009. január 27., kedd

Tegnap este már nem volt energiám feltölteni a 31 hetes pocakfotót. Vészesen közeleg a szülés ideje, hisz a hétvégén már február van, az meg egy rövid hónap, és utána hipp-hopp itt a március!! :O
Babunak azt hiszem már mindent megvettünk, amit szerettünk volna, már csak a kórházi csomaghoz kell ez-az...na azt valahogy kevésbé lelkesen írogatom, gyűjtögetem. :)

Üvegmatrica festegetése még mindig megy, ugyanis Janó naponta áll elő új ötletekkel, hogy szerinte még miket fessek,mert olyan aranyosak... :) Így tegnap este még gyorsan készült egy Zsebibaba meg egy Tigris is. :) Aztán lassan Micimackó mérgezése lesz Babunak. :)


Na és lássuk az eheti pocakot és üvegmatricákat:












4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép pocakod van.Bizony észre sem veszed és már itt a március:).Én is így voltam vele,olyan hamar eltelt a várandóságom,de a végén már nem bántam hogy túl lettem rajta.Igaz elég nagy súlyt cipeltem mert 3900g lett Leila:D.

Névtelen írta...

Csini poci! Nekem nagyon tetszenek ezek a mesefigurák! Nagyon ügyes vagy! Nálunk én festettem a névbetűket mindkét fiúnak (falra kerültek fel), illetve Zoli egy naplementés lovat festett a gyerekszoba falára anno egy éjszaka önszorgalomból :))

Névtelen írta...

Kreatív Anya :)) Üvegfestés mellett keresztszemezel még?
A pocakod meg csodaszép :)
Mielőtt szülni mész tényleg találkozzunk, szóval egyeztessünk majd, hogy mikor érnél rá! ;)

Névtelen írta...

:) Most valahogy írígykedek egy picit. :) Nagyon szép pocak. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket