30 hetes pocakfotó

2009. január 20., kedd

Ahogy ígértem, elkészült a 30 hetes pocakfotó. Vicces, hogy egyik nap azt hallom, hogy hűűűűűű de kicsi a pocakod, másnap meg azt, hogy jééé milyen nagy... :) Szerintem pont jó!!!! :)

Na de lássuk, mekkora is:




Egyébként egyre jobban észreveszem magamon a mindenféle változásokat, mind külsőre, mind belsőre...

Külső:
-valamelyik nap Janó viccesen előadta, hogyan is kelek mostanában ki az ágyból... :) Hát jót nevettem rajta, ugyanis addig nem tűnt fel nekem ez... Pedig igaza van... :)
-egyre nehezebben megy a földről felkelés
-bizony fáj a hátam mostanában...
-szép kis tokát növesztettem... :D

Belső:
Furcsa... Régen is voltak kicsit csendesebb időszakok az életemben, de most ez nagyon erős, és picit zavar is... Alapvetően jövős-menős vagyok, szeretek emberek között lenni, barátokkal találkozni. Most meg 1-2 hete senkihez és semmihez nincs kedvem... Talán zavar, hogy akik eddig nagy ívben tojtak a fejemre, azok most körül akarnak ugrálni... Nem tudom... De most kicsit valahogy jobb itthon lenni, úgy, hogy nem mindenkinek a véleményét hallgatom, mit csinálok rosszul, és mit kéne máshogy csinálnom...
Ez nem is zavarna, hogy épp ilyen időszakom van, hisz max a szülésig tart, aztán vége. Inkább attól félek, hogy nehogy ez Babu hatása legyen... Remélem Ő nem lesz ilyen!!!! De jelenleg minden nagyobb társaság, hangzavar idegesít. :(
Ja és érzékeny is kezdek csöppet lenni, olyan igazi mimóza... :D és ezen sokszor még én magam is röhögök egy idő után... :) Régen is voltak emberek, akiktől nem viseltem a kritikát, mert a lelkemre vettem, de most szinte mindenkivel így vagyok!!! :D

Nade egy kicsit jobb téma:
Ma kimostam az összes RÓZSASZÍN ruhácskáját Babunak, egész rózsaszín világ lett a szárítón:)



És vettem egy szupi kis pokrócot is a héten, ami zsákká alakítható, nagyon édes, nagyon puha! Ilyen zsákká alakítva:



és a háta:



Mamától is kapott Babu egy ajándékocskát, egy ici-pici hálózsákot:


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szépen kerekedik a pocakod!És nagyon szép ruhácskái vannak babukának. És hát a kedély ingadozás az meg szerintem helyén való. :)

Névtelen írta...

Nagyon szép kis rucik vannak,én is rozsaszin mániás lennék biztos:)bár már ott tartanánk:(a poci meg hatalmas tényleg.dokik még nem becsültek sulyt?

Névtelen írta...

Bizony, ez a pocak úgy tökéletes ahogy van. :) Kicsi ruhák pedig tündériek. Elképzeltem, ahogy szépen kirázod őket, szeretettel kiteregeted őket, akár könnyezel egy sort is fölöttük a meghatottságtól. :)
És azt is megértem, hogy most senkihez sincs kedved. Van ilyen befelé fordulós időszak.

Névtelen írta...

Cukik a rózsaszín ruckók. Tök ilyen kép az én blogomon is van :-)))
Én is csak mosok-mosok mostanában. Férjem ajánlotta, hogy írjuk ki a postaládánkra a nevünk mellé, hogy Mosó Masa Mosodája... :-)

Névtelen írta...

nagyon szép pocid van tényleg. Mostantól énis állandósulok itt Nálatok! :)

 
Babu-blog. Design by Pocket