Túl a harmincon...

2009. január 19., hétfő

Ma átléptünk a huszonikszedik hetekből a harmincadikba... Az idő hihetetlen sebességgel rohan, főleg ilyenkor, amikor sok a programunk... Márpedig most van bőven... Ma ugye vizsga volt 10-től 3-ig, aztán még 1-2 dolgot intéztem. Holnap háziorvos, meg ha minden igaz elkezdem az intimtornát holnaptól, ami heti 2-szer van. Hát az is elvesz 2-3 órát a napjaimból. Még be kell mennem valamikor az apehba is, mert kéne új adókártya... És még csomó-csomó ilyen kis apróság van, ami mindig csak 1-1 napomat veszi el. De így bizony az idő rohan...
Holnap mostmár tényleg megpróbálom elintézni a szülésznőválasztást is... És mindeközben a még hiányzó 1-2 dolgot be kéne szereznünk.
Janó csak egyre emlékeztet mindig: lassan össze kéne rakni a kórházi csomagomat, nehogy kimaradjon a szendvicse.... :)))))) Pasi... :))))) De örülök,hogy legalább ezt megjegyezte a listából... :)

Na és csak 1 mondat a mai vizsgáról (többet nem is érdemel a vizsga...): Janónak sikerült a vizsgája (a kis mázlista, 3-ast kapott). Nekünk hihetetlen volt... 1 csoport volt csak, mindenki örült neki, összesen 3 feladattal (27 oldal mindez............). Puskázhattunk, beszélgethettünk, könyvet, füzetet használhattunk (nagyon kedvesek voltak a vizsgáztatók), de még így se tudtuk megoldani a feladatokat......... NEVETSÉGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szóval elég kicsi az esély, hogy sikerült... :) Pedig bíztam benne...

Pocakfotó pedig holnap lesz, ma már nincs erre energiám, a fényképező is le van merülve... De holnap pótoljuk!!!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért mókás lenne, ha mondjuk most összeállítanátok a kórházi motyót urad szendvicsével együtt :) Amúgy talán jó is, hogy ennyire elfoglalt vagy, nem jut időd aggódni dolgokon.
Én úgy is izgulok már :)
Marcsi

Névtelen írta...

Mibol vizsgaztal??? Grat Janonak. :)

Névtelen írta...

Ez most valami új divet hogy kell választani szülésznőt is ? CSak azért kérdezem mert felénk nem hallottam még hogy van ilyen.
És mi alapján választod vagy ez hogy megy ? Gondolom akkor itt is van külön tarifa ?

Névtelen írta...

Gratula a 30. héthez. :) Emlékszem, én is úgy terveztem, hogy a 30. héten már kész lesz a csomag, erre meg totál teljesen, most hétvégén készült el. :)

Névtelen írta...

Marcsi: én nem izgulok. :) inkább csak várom. :)

Sziltó: mérlegképes könyvelő számvitel vizsga. :)

Cili: hát nem tudom, ez egy lehetőség... és mivel én nem vagyok biztos abban, hogy a dokimat értesíteni akarom, ha megindul a szülés, és mivel úgyis a szülésznő van benn végig, így nekem az fontosabb. Egyébként a megvan, hogy a mi kórházunkban mennyit kérnek a szülésznők... Dokit sem kötelező választani, szülésznőt sem. Mindkettő egy lehetőség. ;)

Picuranyu: nem is baj, ha nem készül el, az olyan izé, hogy ott áll 2 hónapig a sarokban egy nagy táska a cuccokkal... :D Frusztrálna a dolog... :D

 
Babu-blog. Design by Pocket