Alkotások

2009. január 26., hétfő

A hétvégén üvegmatricákat gyártottam a változatosság kedvéért. A gyerekszoba ajtajára csináltam Babunak névtáblát (szerintem nagyon édes lett! ;) de ez majd csak születése után kerül fel az ajtóra), egy Micimackót és egy nagyobb, Micimackós-Tigrises-Zsebibabás képet. Meg persze felkerült a maradék törpe az ablakra. Szépen alakul így a gyerekszoba... :) (igaz, a belseje még mindig egy kis raktárként funkcionál... :D)
A képek a nagy művekről:



Baburól: már több, mint egy hete azt érzem, Babunak fogy a helye... A mozgása teljesen megváltozott, már nincsenek azok a nagy rúgdosások, csak fészkelődés... Persze az érezhető, látható, amikor a könyökét kinyomja, és egy kis púp lesz a bal oldalamon tőle. :) De csodálom, azt hittem, ilyenkor még van helyük a rúgsoásra, forgolódásra...

Cica Úr: rég írtam róla, de most muszáj... :) Tegnap bejött a fürdőbe, amikor én épp a kádban feküdtem (ilyet nem nagyon lát, csak azt, hogy ülök)... Meglátott, és kétségbeesetten nyávogva ugrott fel a kád szélére, és először a hajamat húzva, aztán a kezemet óvatosan megharapva próbált kihúzni a kádból... :) Iszonyú édes volt!!!! :) Aztán megnyugodott, amikor felültem... :) Aztán kipróbáltam megint, amikor kiment, visszafeküdtem, bejött, és ismét meg akart menteni.... :) Jó fej a macskánk!!! ;)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szépen lettek,ügyes vagy:)

Névtelen írta...

Nagyon édesek lettek! :) Én is üvegmatricáztam 7végén. ;)

Névtelen írta...

Aranyosok és szépek a matricák:-)

Névtelen írta...

Ügyes vagy, nagyon jók lettek ezek is meg a 7 törpések. :) Babuka biztos odáig lesz majd értük. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket