Nagylány

2009. január 21., szerda

Ma voltam az utolsó előtti kötelező ultrahangon. A méreteket hallva kicsit elakadt a lélegzetem... Lehet, hogy Babu mégsem lesz olyan pici, mint eddig hittem/reméltem...?
A doki próbált megnyugtatni, hogy áááááááááá hát nem is olyan nagy... Kösz, szüld meg te!!!! :D
Na de amit megtudtunk:
Babu szépen növöget, természetesen egész nap ébren volt, 1 órácskás alvást leszámítva. Gondolom sejtitek mikor voltam a dokinál... Na sebaj, azért egy picit így is láttunk az arcocskájából... És hogy milyen kis ducika kezd lenni... Még az ujjai is!:D
Az orvos mérése szerint most (30+2) 1419 gramm. Ha így folytatja, kb 3600-3800 grammra számítsak... Na kösz... Babu, csak annyit hízz, amennyi kell!!!!! :D A vicces, hogy a mérések alapján is inkább duci, mint nagy... :)

BPD: 7,63 cm
OFD: 9,82 cm
HC: 27,63 cm (ó Jesszus... és ez ott mind ki fog férni... :D jobb ezen nem agyalni)
APD: 8,28 cm
TAD: 8,14 cm
AC: 25,79 cm
FL: 5,40 cm

Hát ezeket lehet tudni Baburól. És hogy mit ír a kb 20 évvel ezelőtti könyv, mekkora volt akkor 30 hetesen egy baba? 1,22 kg :) Eddig 20 dekával vagyunk többek... Hát ez vaaaaan :)

Aztán ha holnap kedves Apuka bescanneli a képeket, akkor lesz kép is Babukánkról.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ha tényleg akkora súlyra fel fog hízni akkor nem lesz könnyű dolgod. De szépen növekedik.:)

Névtelen írta...

Nálunk is ilyen mértetek voltak és én is meglepődtem, de aztán szépen beállt a nyugisabb gyarapodásba, és 3300 g-mal született meg.
Nagyon szép a pocid:)

Névtelen írta...

nálunk a 33. héten majd' 2500 gr volt a kiscsaj. Akkor mi mire számítsunk!? :-)

 
Babu-blog. Design by Pocket