29 hetes

2009. január 13., kedd

Tartozom még a tegnapi, 29 hetes pocakfotóval. Természetesen elkészült. :)





A gyerekszobát átrendeztük öcsémmel a hétvégén, ugyanis vettünk egy kis komódot még Babunak. Janónak is, meg nekem is jobban tetszik így, szóval asszem így marad. Ha rend lesz lefényképezem!!! :)
Elkezdtem 1-2 dolgot kimosni, kivasalni, meg átválogatni a rengeteg ruhát, hogy legalább méret szerint szét legyenek szedve. Meg ugye a textilpelusból vettem 2 félét is, és csak az után merek többet venni, hogy kimostam, vasaltam... Mégiscsak tesztelni kell... :D És jól tettem, ugyanis hiába pártoltam eddig a cseh tetra pelenkát, mert az Ikeás sokkal jobbnak tűnik... Szóval abból majd veszünk még. És 1 kép a száradó ruhácskákról:


És ami még kell Babukának:
-kiságy a hálószobába
-orrszívó
-csecsemőmérleg (igen, én ilyen hülye vagyok, aki szeretné tudni, mennyit evett a baba... )
-1-2 csomag textil pelus
-kiskád (csak idő kérdése, és meg is van)
-lázmérő (de csak azért, mert a mienk az nem igazán mér... :D )
-zenélős forgó az ágy fölé (ez is kinézve)

És azt hiszem ennyi... Majd persze alkalmadtán kell utána valami utazóágy, szeretnék egy pihenőszéket, de ezek ráérnek szerintem akkor is, ha már Babuka itt van... Még 1 dolgon gondolkozom, a párásítón... Csak nem tudom, vegyünk-e. De asszem, azzal is várunk... Ugyanis nyáron azzal küzdöttünk, hogy irdatlan párás a levegő, most meg, hogy fűtenek, nagyon száraz.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Párásitást mi úgy oldjuk meg, hogy vizes törülközőt-rongyot teszünk minden nap a radiátorokra. Lázmérőnél próbáljatok olyat keresni, ami rekord idő alatt mér - a baba nem fog percekig egy helyben maradni és te sem fogod tudni lefogni :) - tapasztalat :)zenélős forgónk van, ha kb. 4szer használtuk a két gyereknél összesen. Abszolút nem fontos, de jól mutat. Azt mondják is, hogy biztonsági okokból pl. ne tedd alá aludni a picit, később meg magára ránthatja. Személy szerint tűzre dobnám az összes csecsemőmérleget (OK sarkitok, de akkor is) :D, de ez totál személyre szabott. Inkább legyen, ha megnyugtat. Amúgy csini vagy, szépen nő a poci :) Nevet végül eldöntöttétek?

Névtelen írta...

Nagyon szép pocid van. :)
És nagyon szépen haladtok.

Névtelen írta...

Szia!
Jó látni a kiteregetett babaruhákat ,visszaidézi benne a közelmúltat......Szépen növöget babuci...Név?????????
Csecsemőmérleg:nekem is volt ,sajnos....így mindig volt min aggódnom....:-(

Névtelen írta...

Ildi bízz magadban! Felesleges a mérleg, látod mások is ezen az állás ponton vannak! Babu ügyes lesz, és biztos nem hal éhen, tudja majd, mikor mennyit kell ennie! :) A védőnő/orvos mérni fogja eleget...
Ha annyira ragaszkodsz hozzá, akkor kölcsönözz egyet a gyógyszertárból egy hétre :)
Nálunk bevált a zenélős forgó (még Ádámé volt anno), Marci imádja nézegetni a medvéket, mostanában már felszólítja őket a mozgásra, ha nem mennek :D
Párásítónk van, de nem ér semmit, így szenvedünk a hülye levegő miatt. :O Most minden radiátoron edények vannak vízzel...
Gabi a módszereteket kipróbálom ma! ;)
Mekkora pocakod van! Janó mit szól hozzá? Emlékszel, mikor az én képem mutattad neki, és nem hitte el, h van ekkora :))))

Névtelen írta...

nagyon szép a pocid! :) mérleg...én sem bírtam ki nélküle,mígnem egyik hajnalban,amikor kaja után kevesebbet mutatott,mint előtte (ésnem ezvolt az első alkalom..) a szekrény tetejére vágtam. ám engem sem tudtak meggyőzni arról, hogy felesleges ;)
olvaslak,csak trehány kommentelőlettem..puszi

Névtelen írta...

Mindenképp meg szeretném osztani veletek, hogy tegnap voltam uszodában, mint rendesen:d (Tényleg nagy király vagyok, mert minden héten megyek 2*). lényeg, hogy volt kismamatorna is a vízben, nem tudom van-e külön neve, de nem ez a lényeg, hanem,hogy volt egy nő, aki szintén a 29. hétben volt tegnap:d. Úgyhogy most már nemcsak képen látom a 29 hetes pocak méretét. Azt kell, hogy mondjam, egészen hasonló méretű volt a kettő, mármint a Te képed, meg a tegnap látott nőé:d

Azt gondolom, hogy ha majd egyszer nekem is lesz gyerkőcöm, nagy hasznát fogom venni a most olvasott dolgoknak.:D mondjuk ez még nagyon odébb van

Névtelen írta...

Miért akarsz a hálószobába külön kiságyat ? Szerintem egy babának állandó helyre van szüksége ahol mindig otthon érzi magát.

Névtelen írta...

Gabi: ez a párásítás jó ötlet, ki is próbálom!!!! :)
Név még mindig nem 100%, csak 99% ;)

Betti: nálunk is edényekkel vannak tele a radiátorok... :D:D:D:D:D

Viki: ez aranyos volt :) Én nem tudom, más 29 hetes pocak mekkora, de asszem mindegy is... :D

Cili: azért mert:
1. amíg pici, egyszerűbb éjjel, ha a mi szobánkban van
2. a gyerekszoba az egybe van a nappalival, és ha mondjuk már picit nagyobb, és valaki ott van, akkor hogy nyugodtan aludhasson, be tudjuk tenni a hálóba is...
Hát ezért... :)

Névtelen írta...

a francba, du. írtam, de úgy látszik elnyelte a rendszer...mit is írtam?
a lényege az volt, hogy CSAK MÉRLEGET NEEEEEEEEEEEE...a fiúkat méricskéltem, sokszor kevesebbek voltak evés után, mint előtt és pár nap után a tápszerhez nyúltam, ha sírtak, a mérleg nem hagyja elhinni, hogy van tejed és elég...Dórinál nem hoztam mérleget és 6 hónapig csakis szopizott...
és nagyon szép a pocakod, jó látni ezt a készülődést :)))))
remélem ez most nem tűnik el!!!!!!

Névtelen írta...

Csatlakozom a mérlegellenesek táborához! Nálunk is ezért került elő a tápszer, amit még mindig nem tudtam egészen megemészteni. A védőnénid majd megméri, ha viszed a bébit.
További jó növekedést:
Marcsi

 
Babu-blog. Design by Pocket