7 törpe

2009. január 23., péntek

Tegnap elkezdtem üvegmatricákat festeni. :) Terveztem már egy ideje, hogy a gyerekszoba ablakára majd festek valamiket, de se festék (csomó volt, de eltűntek......), se ihlet, se kedv nem volt eddig. Na tegnap jött az ihlet, és a megvalósítás. Egyelőre a Hófehérkébő a 7 törpe kerül fel az ablakra. Eddig 4-en vannak fenn, hárman pedig még száradnak a fólián.... :) Azt még nem tudom, hogy más is legyen-e az ablakon fölfelé, azt majd még eldöntöm... :) Most egyelőre így néz ki:

a fólián:





az ablakon:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ildi!
Névrokonod jelentkezik a zugolvasók közül. :D Igaz, a rendszeres olvasók közé már felraktam magamat a listádra.
Nagyon szép lesz Babu szobája, ügyes vagy. Ha esetleg ajánlhatok egy üvegfestéses könyvet:
http://morokonyv.hu/Konyv/11151 . Nekem is megvan (bár én még itt nem tartok), nagyon aranyos képek vannak benne.

Névtelen írta...

Nagyon remek lett! Gratula!!

 
Babu-blog. Design by Pocket