28 hetes

2009. január 5., hétfő

Már csak 84 nap van a kiírt időpontig... Az idő nem akar megállni, folyton csak rohan...

Ma átvettem a kismamacsmagot... Nagyon büszke voltam, amikor megkaptam, hogy bizony, már itt tartunk, már ezt is átvehetem... Aztán jött a kiábrándulás. Pedig tudtam, mire számítsak, de akkor is. Milliónyi reklámanyag, 1 db pelenka, 1 avent tejtároló doboz, 1 cumi (természetesen pont én kaptam kéket.........), és egy fél literes ásványvíz. Hát ez mind a hatalmas kismamacsomag tartalma. :) De nem baj, a semminél ez is jobb!

És természetesen elkészült a 28 hetes pocakfotóm is:





Pénteken pedig ismét doki. Holnap igyekszem végre felkérni a szülésznőt is, hisz olyanom még nincs.
Összeírtam egy listába azokat a cuccokat, amiket még venni kell, háááááááááááááát.... Hiányzik még néhány dolog, az biztos. De szép lassan mindent beszerzek! :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodás hetek várnak még Rád és bizony gyorsan elrepül az idő, egyre közelebb a nagy nap. Nyugi, biztosan meg lesz minden mikorra kell!

Névtelen írta...

Nálunk is ugyanez volt a csomagban. :) Én meg ugyebár rózsaszín cumit kaptam. :))

Névtelen írta...

Szia! vissza olvasgattalak dec.elejéig és tetszik a blogod és most már téged is olvasni foglak. Ha nem baj:-) Nagyon szépen gyarapszik a pocakod!És tényleg gyorsan közeledik a nagy nap. Minden jót

Névtelen írta...

Nagyon szép és csodás hetek várnak még Rád:).Most kicsit vissza sírom az áldott állapotom,mert imádtam Kismama lenni.Nekem annyiból másabb most hogy én már a karomban tartom a Kismanóm:D.Nemsokára neked is eljön ez az idő.

Névtelen írta...

A kismama-csomagban nekem is ugyanezek a dolgok voltak anno lassan 2 évvel ezelőtt....igaz nekem zöld cumi jutott;)

Kívánok még a hátralevő időre sok-sok szép pillanatot,hiszen nagyon gyorsan múlnak a hetek!:)

Üdv:danianya

 
Babu-blog. Design by Pocket