2

2009. január 9., péntek

- 2 név van még, ami között vacilálunk... Jó lenne, ha már el tudnánk dönteni, és Babunak végre lenne rendes neve is... :)
- 2. keresztnév: Janóban felmerült a kérdés: miért adnak egy gyereknek 2 keresztnevet...? Nem tudtam neki erre semmi értelmeset mondani... Pont ezért lehet, hogy Babunak csak 1 keresztneve lesz...
-2 vizsgálat: már csak ennyi van a dokimnál... 2 vizsgálat... Olyan fura... Utána már csak a kórházban lesz NST hetente. Nagyon gyorsan elrepült az idő! Ma voltam a dokinál, minden teljesen rendben van, méhszáj zárt, Babu szépen befordulva (ezt az elmúlt 2 este éreztem is, ahogy kinlódott, mert keresztbe megakadt... de ügyes baba, és sikerült a befordulás. ), remélem már többet nem érez semmiféle késztetést a visszafordulásra... :) Kiváncsi lettem volna, mekkora most Babu, de úgy döntöttem, hogy tök mindegy... Ha túl nagy, ha túl kicsi, egyiken sem tudok változtatni, úgyis akkora lesz, amekkora akar... Nem tudok mit tenni. :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) Így is kell hozzáállni. :) Szépen növöget ott bent, és nem is olyan soká pedig a karodban tarthatod őt. :)

Névtelen írta...

Ha van kedved hozzá:
http://picurom.freeblog.hu/archives/2009/01/10/A_konyv_szeretete-_2X_is_pattan_a_labda/

Névtelen írta...

Szerintem az egy keresztnév pont elég :)
Bár Marci két keresztnevű, de mi azt beszéltük, hogy csak a fiaink járnak így (szeretett személy után kapva a 2. nevet:). A lányunk majd egy nevet kap, hiszen házasságnál simán felveheti a férje nevét, akkor meg nem előnyös a két keresztnév...
A Hanna emlegetésétől felbuzdulva, már talonban van a Johanna név nálunk ;)
A picitek meg úgy nő, ahogy neki jó, minden rendben lesz vele :)

 
Babu-blog. Design by Pocket