Döntöttünk :)

2009. január 18., vasárnap

Jelentem, tegnap, így a 30. hét küszöbén végre döntöttünk.
Holnap mindketten vizsgázunk, így a hétvége a tanulás jegyében telik, de tegnap amikor Janó megunta a tanulást, mondta, hogy na akkor MOST van kedve utónévkönyvet nézegetni... :) Persze kb 2-3 oldal után megállapította, hogy akkor mégis válasszunk az eddigi befutó 2 név közül... :) Én hiszek a nevek jelentésében, meg abban is, hogy igenis és a név meghatározza az embert. Így utánanéztem gyorsan, hogy "a" és "b" név esetén is, milyen jellemzést írnak a teljes névhez. Janó ebben nem nagyon hisz, de mivel ő úgyis a "b" névre szavazott, és mivel a jellemzés ahhoz volt számomra sokkal szimpatikusabb, így "a" név most vesztett. :) De így legalább mindketten elégedettek vagyunk Babu nevével. Ja és "a" név esetén lett volna 2. neve is, de "b" esetére én nem akartam...
Szóval köszönjük mindenkinek a kérdését, akik érdeklődtek a neveket illetően, igen, megvan, el van döntve!!! :)

(Asszem még fogjuk kapni a kritikát pár embertől Babu születése után a névválasztás miatt, de NEM ÉRDEKEL!!!! ;) Nekünk tetszik, és kész!! :) )

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na most aztán már tényleg nagyon érdekel, hogy mi ez a nagy titkos név....

Névtelen írta...

Tökmindegy, hogy mit gondolnak mások, nektek kell tetsszen. Mert utána életed végéig, napjában egyszer legalább kiejted. De van úgy, hogy százszor is :)

Névtelen írta...

Az a lényeg hogy nektek tetszen szerintem is:)nem kell foglalkozni senki véleményével.különbem is a B betűs név jóóóóóóó:)

Névtelen írta...

Áh, már csak kb 2 hónap és megtudom mi lesz a neve :D Kibírom :)
Jó tanulást! (blöe) :)

Névtelen írta...

Ez nagyon nem ér... már tiszta lázban égek, hogy mi lesz Babu hivatalos neve, meg egyébként is, már várom, hogy lássam a lányotokat :)))
Vizsgákhoz: drukk és kitartás!

Névtelen írta...

Én is szeretném tudni mi az a titkos név.És tényleg az a lényeg hogy nektek megfeleljen.

Névtelen írta...

Szerintem nagyon kell figyelni arra, hogy mit jelent a név, mert olyan lesz a gyerek.:D Az én nevem ugye győzelmet jelent, és tényleg nem tudok veszíteni.... Nomen est omen, nem hiába tartja a mondás (Névben a végzet)

Névtelen írta...

jajj nééév... olyan jó amikor mindenki úgy érzi hogy annyira köze van hozzá, és a szülők érzéseit semmibe véve nyilatkoznak úgy, hogy azonnal viszketni kezd az ember tenyere. mi is megkaptuk amikor az esetleges fiúnév szóba került... persze nemcsak a megjegyzés, hanem még az a méla undor is anyósom arcán is ott volt.

egyébként a név jelentése szerintem is fontos. takács tibor, sorsunk a nevünkben c. könyve nagyon bejött nekem, abban kicsit másképp van leírva a jelentés (igazából sorsfeladat-szerűség), nagyon érdekes. ;)

Névtelen írta...

Ez nem ér. :)
Tessék elárulni. :)
Kétlem, hogy itt bárki is próbálna lebeszélni titeket a névről, hisz ez a ti döntésetek, senkinek semmi köze hozzá.
Engem legalábbis nagyon nem érdekelt kinek mi a véleménye Kristóf nevéről.

Névtelen írta...

nagyon nagyon kíváncsi vagyok a névre!
Imádom a névválasztást, a terhesség egyik legjobb momentuma :)
a Snow által említett könyv alap, minket az is megerősített, mikor hezitáltunk :)

Névtelen írta...

Nagyon kíváncsi vagyok a névre, pedig még várni kell egy kicsit. Az meg ne érdekeljen, hogy ki mit gondol!

Névtelen írta...

szerintem Fruzsina lesz :)

 
Babu-blog. Design by Pocket