Villám jelentés

2008. szeptember 2., kedd

itt vagyok, Mazsola megjegyzése mitt mostmár tényleg írok... :) Túlzás lenne azt mondani, hogy fene sok szabadidőnk van így, az esküvő hetében...
Nade mik is történtek...
- Borsóka: hát ezek a rosszullétek csak valami tévedésből voltak kereken 2 napig... Azóta sincs semmi bajom, minden a legnagyobb rendben, a pocakom picit kezd nőni. Persze csak picit, az eddigi tök laposhoz képest.... :)
- Pénteken volt egy szuper, de annál fárasztóbb leánybúcsúztatóm. Képeket még nem kaptam róla, de amint lesz (feltehetőleg már csak az esküvőiekkel együtt) felteszem őket. Nagyon nagy meglepetés volt ez az egész, ráadásul Janó is benne volt a szervezésben, és le a kalappal előtte... Kitakarított, rendet rakott, bevásárolt, és csinbált nagyon fincsi szendvicskéket!
-esküvő: alakulunk, rohanás van reggeltől estig, de nagyon élvezzük. Ma kezdtük a tánctanulást, asszem elmondhatom, iszonyú jó program!!! Élvezzük nagyon azt is, folyton táncikálunk a nappaliban. :) Tegnap volt a ruhapróba, ott is minden ok. Ami még hátra van, az a smink... Pénteken volt egy próba smink, ami nagyon nem tetszett se nekem, se senkinek. Szóval mondtam a csajnak, hogy mégegyszer elmegyek hozzá, és valami ESKÜVŐI sminket próbáljon alkotni az öregasszonyos helyett. :) Most viszont rohanok, mert még össze kell szedni csomó mindent, aztán indulás a próba esküvőre. :))))
azt hiszem, én már nem jelentkezem az esküvő előtt, de utána mindenképp jelentkezem a beszámolóval!!!!

(még mindig nem tudtuk felfogni,hogy 4 nap múlva véget ér a nagy rohanás, és immáron férj és feleségként térünk haza a nyugiba... :) )

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Helyes, hogy jelentkeztél :)
Janó jó fej, hogy így benne volt a szervezésben, le a kalappal előtte :)
Smink: szerintem netről nézz ki valamilyet, ami tetszik is, legalábbis a színek, és vidd el képen a csajhoz...
Képzelem mennyire izgatottak lehettek, én is az vagyok, pedig :)))

Névtelen írta...

Jajj, Janóval mos olyan könnyű...
Mindenki le volt döbbenve a leánybúcsúztatón, hogy ennyire jó fej volt. :) Tényleg mindenben segít, mindenben benne van. Élvezi nagyon a táncolást, élvezte az esküvő próbát, minden szupi. :) És nagyon izgulok már!!!;) és ahogy közeledik, egyre hihetetlenebb ám. :)

Névtelen írta...

Neked ez jó! De nekem nem az! Elvesztem azt a "kis" növérkémet akit 16 év alatt alig tudtam túlnöni(centiben), és mikor átszkitom a célvonalat látom hogy már te a "nagy" növérem vagy... És azis mijen fura hogy egy ember palánta van benned, még meg kell szoknom hogy lurkód van, na meg azt hogy nagymamát csináltál a Mamábül:). Nagyon büszke vagyok rád! Nekem van a legszupibb nővérem!!!!!! Ja és a képek miadt no para malyd én felteszem:D

Névtelen írta...

Aki nem tudná esetleg, az előző hozzászóló Ádám volt, a legjobb fej "kisöcsém". :) Ne aggódj, én sem tudom még felfogni, nekem is fel kell fognom az esküvőt is meg a gyereket is! :)
Puszi

Névtelen írta...

Jó fej öcséd van, bár az enyém örülne ennyire a dolgoknak...
Remélem nem haragszol rám, de úgy néz ki, csak a Templomi részre tudok menni, mert az anyakönyvi után nem tudok mit csinálni a fent maradó időben, ráadásul Mazsiapu is még suliban van, úgy meg nem merem bevállalni, hogy egyedül mászkálok addig a melegben...
Viszont most 100 %, hogy megyünk a templomira, és meglepi érkezik remélem holnap hozzád :))
Tényleg valami nászút féleség?

Névtelen írta...

Jajj dehogy baj, ha csak oda jöttök, annak is nagyon örülök!!! Úgyis a templomi az "igazi". ;) A melegtől én is félek kicsit, nem igazán bírom... Bár lehet, hogy a nagy izgalomban észre se fogom venni, hogy melegem van!!! ;) Remélem nem szól közbe Marci, és találkozunk végre!!! ;) Meglepit várom. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket