Diszkrimináció

2008. szeptember 28., vasárnap

Muszáj leírnom az iménti élményemet... Jöttem hazafelé a 7-es buszon Budáról. Kevesen voltunk, mindenki ült (szerencsére!). A vezetővel nem tudom mi volt, de úgy vezetett, mint egy őrült... Ülve is kapaszkodnom kellett, azt hittem a gyerek meg kiesik belőlem... Rázott össze-vissza, úgy kanyarodott,mint egy nem normális. A lényeg, hogy a Keleti előtt egy lány felállt jelezni. Igenám, de épp egy igencsak rázós, gyorsan bevett kanyar következett, aholis a fiatal hülgy elesett, fejét pedig a lábtartóba ütve feküdt mozdulatlanul... A velem szemben ülő 14-15 éves fiúcska kérdezte tőlem,szerintem most mit csináljon. Mondom, menj légyszi, szólj a vezetőnek,hogy álljon meg, mert a lány feltehetőleg agyrázkódást kapott... Eredmény: nem álltunk meg, csak a Keletinél, ahol a vezetővel csevegő vezetőtárs jött hátra. Megfogta a lány egyik kezét, és elkezdte rángatni,hogy heló fel kéne kelni!!! Szerencsétlen persze nem reagált, eszméletlenül esett vissza a padlóra. Ekkor a nagydarab vezető úrmegfogta a 2 kezénél, és szó szerint lerángatta a buszról. De lehajolni már lusta volt,hogy lefektesse a földre, ezért úgy, ott el is engedte... Közben egy másik fiatal hölgy hívta a mentőket, akik feltehetőleg pont ott jártak,mert fél perc múlva ott voltak.a Vezető nem várta meg, hogy kiszálljon az orvos a mentőből, és megnézze, mi történt.... Becsukta az ajtókat, és folytatta igencsak kíméletlen útját... Engem a sírógörcs kerülgetett,hogy vannak még ilyen emberek a földön!!! Elöl persze 1-2 ember megjegyezte a vezetőnek,hogy ezt talán nem így kellett volna!! Mire a válasz: nem baj,én vagyok a vezető...

.... Ja és egy fontos információ: ez a fiatal, jól öltözött, szolid lány cigány volt. GYŰLÖLÖM A DISZKRIMINÁCIÓT!!!! Ha valakinek segítségre van szüksége, akkor legyen mindegy,hogy cigány-e vagy sem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te jó ég, ez tényleg megtörtént? :O Én nem jutok szavakhoz, jaj nagyon dühös lettem :@

Névtelen írta...

Ilyen és hasonló durva esetekben a vétkes jármű vezetőjét fel kell jelenteni! Azt nem tudom, hogy ügy lenne -e belőle, de itt alaposan megrángathatták volna, hiszen számtalan szemtanu is volt. Csak hát, mivel nem tudjuk a jogainkat, és hogy van -e esélyünk nyerni, inkább lehajtjuk a fejünket és hallgatunk. De nem jól van ez így! Te pedig vigyázz nagyon magadra és mindig szerezz helyet magatoknak!
Marcsi

Névtelen írta...

Biztos vagyok benne, hogy ez a sofőr a felelősségvállalás elől menekült!!! Szerencsésen megúszta, ha senki nem jelentette fel...
A diszkriminációt én is teljes szívemből gyűlölöm, volt már néhányszor szerencsém személyesen is találkozni vele. Féltem tőle a gyereket...
Mi újság a kullancsos eseted kapcsán? Remélem semmi következmény és már el is felejtettétek!!
Üdv,
Bea

Névtelen írta...

Ezt a bejegyzést levélként továbbítottam a BKV felé, 2 nap múlva írtak választ, hogy vizsgálatot indítanak az ügyben. Gondolom nem sok fog történni,de hátha...
Egyébként meg kullancs: köszönöm, jól vagyok, semmi jele annak,hogy bármi baj lenne!;)

Névtelen írta...

Te jó ég!!!!! Ilyen hogy történthetett meg?????? Felháborító!

(Amúgy én zugolvasó vagyok, gondoltam ideje lesz lejelentkeznem végre.)
:)))

Névtelen írta...

Atyaisten, ilyen van???? :-O Nem csodálom, hogy a sírógörcs kerülgetett! Hogy lehetnek ilyen nemtörődömök az emberek?? Hú, de mérges vagyok én is... :S

Névtelen írta...

Örülök, hogy mertél lépni, és igen Hátha lesz valami!

Névtelen írta...

Örülök, hogy kullancsügy ejtve!!!

Névtelen írta...

Picuranyu: Isten hozott nálam, én is megyek ám hozzád, de eddig csak 1-szer tudtalak még régebben olvasni,mert nem enged belépni hozzád. :(

Névtelen írta...

Az egy régebbi blog volt, most már külön kismama blogom van.
http://picurom.blog.hu
:))

 
Babu-blog. Design by Pocket