Ismerjük meg önmagunkat... :)

2008. szeptember 10., szerda

Kedvenc:

Étel: húha... lecsó, főzelékek, leves (erről csak a baba tehet, alapból nem), zsíroskenyér lilahagymával, tojásos nokedli savanyúsággal, sajtostészta, folytassam?:DDD
Ital: ananászlé, baracklé, eddig répalé,most rá se tudok nézni, blöeeee
Alkohol: likőr
Szín: kék
Együttes: leginkább magyarok: Republic, Edda, Bikini, Bonanza, Ákos, LGT stb.
Színész: Robin Williams
Színésznő: -
Film: nem sűrűn nézek TV-t, de Robin Williams filmek jöhetnek: az élet szép, holtköltők társasága, stb.
Szám: 23

Hiszel-e:

Horoszkópban: csak a jellemzésben, a TV újságban levő horoszkóp baromság
Istenben: hiszek
Túlvilágban: hiszek
Földönkívüliekben: nem foglalkozom vele, hogy vannak-e (aztán nehogy ezért a válaszért elraboljanak éjjel :P )
Magadban: van amikor igen, van amikor nem...

Mit gondolsz róla?

Álmok: kellenek! Egyébként hiszek abban,hogy az ember meg tud álmondi bizonyos dolgokat...
Szerelem: szép, csak ne fájjon, és tartson jó sokáig!
Élet: néha nehéz, de szerintem nagyon jó dolog. És remélem sokáig tart még!
Halál: utálom, félek tőle. Jó lenne, ha nem lenne... :(
Dohányzás: Blöeeee!!! Mama, Papa, nem kéne leszokni? :)
Káromkodás: nagyon nem szeretem, bár sajnos időnként én is szoktam...

Egyik-másik:

Vanília-csoki: csoki
Sör-bor: egyiket jobban utálom, mint a másikat :)
Szárazföld-tenger:TENGEEEEEEEEEER
Fekete-fehér: fehér
Hideg-meleg: meleg
Nap-Hold: Nap
Állat - ember: állatember emberállat, mindegy milyen sorrendben najó, azért mégis ember
Rend - rendetlenség: rend, csak győzzek rendet rakni... Sajnos ez nem nagyon megy még... :( De igyekszem!!!

Közösség:

Szeretsz vásárolni?: kivel és mit?
• Szeretsz emberekkel találkozni?: persze
Szeretsz otthon lenni?: melyik otthon? Egyébként igen, csak ne egyedül...
Hogy jössz ki a környezeteddel?: eddig nem panaszkodott...
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat?: titok
Szeretsz középpontban lenni?: néha, de néha jobb csak hallgatni
Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül?: persze, ki nem szereti?
• És ha szomorúak?: a szomorúak is szoktak boldogok lenni, csak idő kell...
Milyennek tartanak a többiek?: nem tudom, tőlük kéne megkérdezni... ma épp a kígyó jellemzést kaptam (főnökömtől) :D

Előfordult már, hogy:

Ültél már repülőn?: igen, imádok repülni!
Voltál külföldön?: voltam sokszor
Sírtál mások előtt?: sírtam (legutóbb a temetésen)
Másztál fára?: hát ha valaki nem mászott volna még soha fára, pótolja be, de gyorsan!!!!
Találkoztál már híres emberrel?: igen, többel is (Ákos, Kósa L. Adolf, Palcsó Tomi meg még pár másik)
Eltört egy csontod?: nem
Be kellett feküdnöd kórházba?: egyszer reggel bementünk, este hazavittek egy műtét miatt
Telefonbetyárkodtál?: talán 1-szer
Lógtál az iskolából?: csak a fősuliról...
Úsztál tengerben?: igen, nincs is jobb a tengernél... :)
Voltál templomban?: igen, járok
Fent maradtál egész éjszaka? : hajjaj, mennyit buliztunk anno... :)
Táborban voltál?: voltam sokban... úszó tábor, jurta tábor, hittan tábor....
Gondolatban megöltél valakit?: NEM
Volt autóbaleseted?: megúsztuk, de majdnem...

Egyéb:

Jobb, vagy balkezes vagy?: jobb
Mi van az egérpadodon?: egerem sincs...
Mi van az ágyad alatt?: parketta
Mitől félsz a legjobban?: magány, halál, hogy elveszítem azokat az embereket, akiket a legjobban szeretek
Mi jár most a fejedben?: be kéne jelentkezni ultrahangra...
Vannak háziállataid?: vannak: itthon mr Garfield, rengeteg hal, a ketben a süni; otthon: Mircogó, halak (abból ma az egyik jobb létre szenderült...)

Múlt:

Akit a legjobban hiányolsz: Nagymami, Micuka (előző és egyben kedvenc cicánk)
Amit a legjobban hiányolsz: ilyen nincs szerencsére...
Életed legszebb időszaka: gyerekkorom, és az utóbbi fél év
Életed legrosszabb időszaka: büszke vagyok rá, hogy ilyen talán nincs... ha mégis kell: 1 évvel ezelőtt...
• Ha visszamehetnél az időben, hova mennél?: jól vagyok én itt...
• Egy dolog, amit megbántál: mindenből tanultam
• Egy dolog, amit elfelejtenél: hmm...
Mi akartál lenni, ha nagy leszel?: szülészeten csecsemőgondozó :D

Jövő:

Állás: örülök, hogy ezen túl vagyok...
Házasság: már több, mint 4 napja házas vagyok! ;) jelen, jövő
Gyerekek: 1 már úton van, de remélem még legalább 2 lesz
Fiad neve: -
Lányod neve: -
Hol fogsz lakni?: remélem egy ikerházban, aminek a másik felében Mamáék laknak...
Mit fogsz csinálni 20 év múlva?: már előre látom: veszekszem a gyerekeimmel a bulizás és továbbtanulás kérdéséről... :D

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lecsó, zsíros kenyér, tojásos nokedli, ezeket én is IMÁDOM, meg Robin Williams filmjeit... :)

Névtelen írta...

Most néztem csak a számlálódat: még 200 nap, szép kerek szám :D

Névtelen írta...

ne is emlegessük a kajákat inkább... :)
200: ma ránéztem én is. Elsőre: hű, már csak ennyi... 1 pillanat múlva: hűűű MÉÉÉÉG ennyi?:)

 
Babu-blog. Design by Pocket