a nagy nap

2008. szeptember 8., hétfő

És íme, a várva várt bejegyzés. Rövid lesz, majd később természetesen írok még később, csak most se időm, se erőm.

Minden a lehető megjobban sikerül. Gyönyörű volt minden, tényleg egy szavunk nem lehet. A polgári esküvőre nem igazán emlékszünk, ott még annyira izgultunk. :) A templomi viszont... Egy általám felkért diakónus adott össze minket, aki gyerekkorom óta ismer. Nagyon hálásak vagyunk neki, nagyon szép és emlékezetes esküvő volt!! És köszönjük a feleségének is, hogy az olvasmányt felolvasta, szüleimnek meg a szentleckét. Teljesen személyre szóló volt az egész, nagyon megható volt. Még fel kell dolgoznunk kicsit...

És 1-2 fotó az esküvőről:





Képek még lesznek, de most csak ennyit teszek fel. Ha már nálunk lesz minden kép, akkor beteszem egy albumba, és meg lehet mindet nézegetni!

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

ANNYIRA GYÖNYÖRŰ VOLTÁL, EGYSZERŰEN MESESZÉP MENYASSZONY :o
Nagyon sajnálom, hogy végül nem osztoztam Veletek a napon, de képtelen lettem volna odafigyelni (blogomban leírtak...), rátok szentelni az időt, és az esküvő csak úgy jó! Kárpótlásul már most meghívlak hozzánk Marci születése utánra ;)
Remélem a meglepit azért megkaptad előtte!?
A további képeket meg izgatottan várom!

Névtelen írta...

nagyon sok boldogságot kívánok nektek és álomszép voltál, na persze a vőlegény is szuper, de ilyenkor a menyasszony a fontos :)))
csodálatos ez a ruha...
gratulálok nektek még egyszer!

Névtelen írta...

Olyan szépek vagytok!!! Te olyan vagy, mint egy színésznő. Örülök, hogy minden csodásra sikeredet, várom a többi képet is.
Bea

Névtelen írta...

hejj azt mondják minden menyasszony szép de szerintem ez hülyeség. te tényleg igazán szép voltál. :))) nagyon sok boldogságot kívánok! :)

Névtelen írta...

Köszönöm mindenkinek! :)
Mazsola: nem katam semmit, pedig annyira vártam már pénteken, amikor írtad... :( Mit kéne kapnom? Milyen címre küldted?

Névtelen írta...

Délután néztem a postaládánkat és visszaküldték, hogy a "cím elégtelen" :S
Arra címeztem, amit a meghívóban írtál le :O
Rossz kedvem van, hogy visszaküldték, pedig... remélem, ha megint feladom megkapod! Leírod a címed e-mailbe (polczi@citromail.hu)?
Akkor próbálom újra! Sajnálom, hogy nem kaptad meg, nem értem miért...

Névtelen írta...

Meseszép képek, gyönyörűséges menyasszony és fess vőlegény :) Gratulálunk a házasságkötésetekhez! Sok boldog hosszú évet kívánunk: Marcsi, Sanyi és Boti

Névtelen írta...

gyönyörűek voltatok! örülök, hogy minden úgy sikerült, ahogy tervezted! sok boldogságot Nektek hármasban ;)

Névtelen írta...

Eddig nem is vettem észre hogy nekem van a legszebb lányom!Na jó a vejem is tök aranyos!

Névtelen írta...

Nem találok szavakat...elmondhatatlanul szépek voltatok!!! Nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok NEktek!

Névtelen írta...

Feladtam, remélem most már... jelezz, ha megkaptad :)
Remélem holnap megkapod már, de legkésőbb holnapután, ajánlom a postásoknak! ;)

Névtelen írta...

gyönyőrűek voltatok! Meseszép volt a ruhád...!

Névtelen írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok nektek!
Nagyon szépek vagytok a képeken!

Névtelen írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok nektek!
Olyan szépek vagytok a képeken!

 
Babu-blog. Design by Pocket