Sztárfotó...

2008. augusztus 27., szerda

Najó, ez túlzás... Van egy pocsék képünk a babócáról, amin az ég világon semmi nem látszik, de legalább van!!! Egy folt látszik, és tudjuk, ez Ő. :)
Nade elmesélem a vizsgálatot. Janó reggel ébredés után megkérdezte, hogy nem lehetne-e esetleg mégis reggel menni az orvoshoz, mert a délután még olyan messze van... (ma jött velem először) Majd amikor mondtam, hogy hát nem, mivel csak délután rendel az orvos, akkor mérgelődni kezdett, hogy milyen orvos ez, akihez reggel nem lehet menni... :D De aztán eljött a délután, izgatottan mentünk mindketten... Majd kicsit csalódottan jöttünk ki.

Magánorvoshoz járok (7.000 ft volt pl csak a mai alkalom), akinél anno én is születtem. Eddig semmi bajom nem volt vele, de ma kicsit kiakasztott... Úgy csinált, mintha mindent tudnom kéne, mintha már 100-szor lettem volna terhes... Aztán mondta, hogy najó, nézzük meg a babát, ha már itt van apuka is. Hasi uh következett: még semmit nem láttunk, de már mondta, hogy látja apuka, ott van Dezsőke keze, lába! na én itt úgy el kezdtem röhögni,hogy az orvosnak várnia kellett, és rámszólt, hogy egy kis komolyságot kedves anyuka! Na szóval láttunk egy pacát, a baba fejét, szivecskéjét, szikhólyagot, mindent... Kérdeztem, hogy lefényképezhetjük-e a monitort (azt meg se mertem kérdezni, hogy esetleg nyomtatna-e nekünk...), mire közölte, hogy minek azt, úgyis kapnak képet a 12 hetes ultrahangon, ott majd gyönyörködhetnek benne. És ezzel a lendülettel már engedte is fel a redőnyt az ablakon,hogy világos legyen. Én szóltam Janónak, hogy nem érdekel, menjen, próbálja meg így is lefényképezni, mert szeretnék képet róla. Persze még kevesebb látsik rajta, mint a monitoron... :( Annyira kiábrándító volt a doki... Meg se mérte, hogy mekkora a baba, semmi!!!! Hát ez van, vannak ilyen orvosok is. De jöjjön a "sztárfotó":


12 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem is rossz:) szép babátok van

Névtelen írta...

Olyan, mint egy kis ebihal így a képen, bár Marci meg egy babszemre hasonlított az első fotón :D
A 7 e még nem is sok, én 10-et fizetek minden vizsgálatért (szörnyű lehúzás, amit a dokik csinálnak) :S
Ha ilyen nem törődöm ember, akkor szerintem válts, még most az elején, vannak jó fej orvosok ám! Melyik kórházat szemelted ki a szülés miatt?

Egyébként fel a fejjel, azért csak láttátok Babócát, és a szívecskéjével is minden ok, ez a lényeg!
Janó meg nagyon jó apuka lesz! :)

Névtelen írta...

Köszi.:)
Szent Imrében szeretnék szülni. A kérdés, maradok-e ennél a dokinál, vagy választok mást...

Névtelen írta...

Szerintem nagyon szép Borsókátok van! ;) Örülök, hogy minden rendben! A doki meg... :S nem akarok csúnyát írni... ;)

Névtelen írta...

Gratula a kis borsószem királyi/királylányhoz :) Ha ellenérzésed van a legelején a dokival szemben, tényleg jobb mielőbb váltani. Émelygés, hányás ellen gyömbér állítólag hatásos. Mondjuk gyömbéres keksz. Már csak meg kell sütnöd :)
Marcsi

Névtelen írta...

Vagy beugrasz hozzám egy kis gyömbéres, citromfüves teáért. A citromfű nyugtat is. És a gyömbér tényleg jó émelygés ellen. De nyersen....bleee. :)

Névtelen írta...

Tessék, pár napig nem nézek be és mik történnek!!! Még a könnyem is kicsordult a hír olvastán!!!! Szívből gratulálok!!!!
Az Imre kórház egy jó választás, én is ott szültem;))))
Na és a májkrém anno nálam is sláger volt! Aztán jött a kalács teavajjal:))))
Puszi és vigyázz nagyon magatokra!!!
Bingi

Névtelen írta...

Bingi: nagyon szépen köszönjük! :)
Remélem, hogy még sok ilyen meglepetésünk lesz!!! :) Kinél szültél? Lehet, átmennék máshoz, ha van olyan, aki tuti jobb...

Névtelen írta...

Anda: beugrok, mindig jól jön az ilyesmi. Bár (lekopogom)úgy néz ki, valami tévedés volt az előző 2 nap, ma megint tök jól voltam. De ki tudja, mikor jön megint elő, és akkor jó, ha van!!!

Névtelen írta...

Ildi, én Dr. Ita Jenőnél szültem és Kecskeméti Vera volt a szülésznőm. Mindketten jók voltak. Ita sajna szereti a pénzt és a magánrendelője elég gagyi,de nagyon lelkiismeretes és jó volt nála szülni. Szülés után is többször benézett hozzám a kórházba.
Puszi, Bingi

Névtelen írta...

tényleg igazi sztárfotó készült Borsókáról! hhetetlen még mindig, hogy baba lapul a pocidban :) rosszullét távol maradt azóta?

Névtelen írta...

Hahó! Jelentkezni! Tudom elfoglalt vagy a NAGY NAP miatt, de legalább egy kis bejegyzést :))

 
Babu-blog. Design by Pocket