A nyugodt kismamaélet....

2008. szeptember 26., péntek


.... ami rám nem annyira akar jellemző lenni... Pedig jó lenne!

Reggel felkeltem, és éreztem, hogy valamitől picir fáj a fejem tetején a bőr 1 foltban. Azt hittem, valami seb, és elkezdtem tapogatni... Meg is találtam a fájó pontot, de gyanúsan púpos volt. Mivel a fejem búbjáról van szó, és mivel Janó nem volt itthon, így modern kismamához méltóan előkaptam a fényképezőt. Makro be, és fényképez. Elsőre nem sikerült, másodikra sem... Aztán végre sikerült 1 képet csinálnom. Hát a látványnak annyira nem örültem. Sőt... Megijedtem... Egy kullancs volt. Na persze rohanás a sebészetre, hogy kiszedjék. Most figyelni kell pár napig, hogy nem pirosodik-e be,mert ha igen, akkor sajnos elkaptam a lyme-kórt. Az pedig nem lenne túl jó, mert az a babára nézve veszélyes. Így most ezt a negatív gondolatot igyekszem kizárni, hisz másztt már belém kullancs, akkor sem lett semmi bajom. MOST SE LESZ!!!! (remélem)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dehogy lesz bajod! Fő a pozitív gondolkozás! ;)
Várom az e-mailt! :)

Névtelen írta...

Valamiért nem jó a citromail :S, így itt is leírom (hátha a blogomon nem nézed), jó a szerda, majd írjatok egy időpontot. A címemet tudod?

Névtelen írta...

A pozitiv gondolkodás tényleg nagyon fontos. Nyugi, minden kismamának ezernyi butus gondolata támad. De azért Garfieldnak nem kéne bejárnia a lakásba. Mi megszabadultunk a terhességem elején a tengerimalacoktól. Nagyon sajnáltam őket, de így döntöttünk. Sajnos, az állatok sok betegséget hurcolnak, amik nem betegítik meg őket, de ránk akár veszélyesek is lehetnek.
Marcsi

Névtelen írta...

Mi újság??? Ugye minden rendben van???

Névtelen írta...

Köszi a pozitív gondolatokat. :) Egyelőre semmi jele annak, hogy bármi gond lenne. ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket