Pocakfotó, esküvői fotók 2. felvonás

2008. szeptember 18., csütörtök


Nagy nagy nehezen idáig is eljutottam, feltöltöttem 1-2 pocakfotót. Persze aki előtte nem látta a lapos hasamat, azt mondja, hogy hát kössz, nekem alapól ekkora... :) sajnos most képet nem tudok az eredeti állapotról feltenni,ugyanis olyan csak az én gépemen van, ami viszont kényszer pihenőn van 2 napja... De majd pótolom,és akkor láthatóbb lesz a különbség is. :)




Esküvői képeket is kaptunk végre. Azokat is igyekszem feltenni mindet szép lassan, csak azért nem megy az olyan gyorsan. :) Ha fenn lesz minden kép, akkor itt lehet majd megkukkantani:

KÉPEK

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok a pocaklakódhoz.Köszönöm akedves szavakat, isten hozott nálam..
Rkriszta , Barni és Amanda

Névtelen írta...

Szia :)

Már egy ideje olvasom a blogodat, szeretnék gratulálni a pocaklakóhoz és az esküvődhöz is! Nagyon szépek voltatok, meseszép menyasszony voltál, kívánok nagyon sok boldogságot Nektek! :)

Névtelen írta...

RKriszta: köszi szépen, én már olvaslak ám titeket elég rég, csak komment nem született még eddig. :)

Manócska: üdvözöllek! Köszi szépen, esetleg van Neked is blogod?

Névtelen írta...

Nem, nekem nincs blogom. (egyelőre...) :) Geminiéket olvasom már elég rég óta, és onnan találtam ide. :)

Névtelen írta...

Csodásak a képek az álomesküvőről. És helyes pocakod van már :)
Még egyszer sok boldogságot nektek:
M.

Névtelen írta...

Gyönyörű voltál, mintha egy film képkockáit néztem volna :)
A szőke kis legény kicsoda, egy tünemény ő is :))

Névtelen írta...

Mazsola: a szőke kislegény, aki a gyűrűket vitte, egy nagyon nagyon (egyik legkedvesebb) barátnőm, és Janó egyik legkedvesebb barátjának a kisfia. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket