Tortilla Ildi módra

2008. szeptember 11., csütörtök

Egyetlen fix része a dolognak a tészta:

20 dkg liszt
kb 1 tk só
pici olaj
1-1,5 dl víz
egy csipet sütőpor

A hozzávalókból tésztát gyúrunk, majd szétosztjuk annyi felé, ahány lapot szeretnénk belőle (kb 5-6 db-hoz elég). A tésztadarabokat nagyon vékony karikává nyújtjuk, majd FORRÓ palacsintasütőben egy ici-pici olajon (bátrabbak olaj nélkül) hirtelen megsütjük mindkét oldalát. Az egész művelet nem tart tovább fél percnél. Egyetlen hátránya a bolti lappal szemben, hogy ebből hiányzik az E akármicsoda, így fél óránál tovább nem jó, ha áll, mert megkeményedik.

Belevalók (mai napon):

csirkemell csíkok
pirított gomba (Janónak anélkül)
kápia paprika
póré hagyma
paradicsom
kígyóuborka

Amit még néha teszek bele: reszelt répa, reszelt (esetleg párolt) vörös káposzta meg ami épp a hűtőben van maradék. :)

Öntet:
akármi, leginkább kefíres vagy joghurtos öntetekkel finom, de Janó pl chili szósszal szereti.

És íme a kép:



6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mentem :)
Ha küldesz egy e-mailt nekem a telszámmal, akkor felkerülhetsz a listára :))

Névtelen írta...

Milyen jo, hogy Mazsola utan kutattam, rogton el is mentem ezt a receptet. :)

Andi

Névtelen írta...

Hát, ez nagyon fincsinek tűnik! Bedobom az uramnál, biztos el lesz ragadtatva tőlem :))) Khm.... azaz Ildi tortillájáól, természetesen...
Üdv,
Áronanyu

Névtelen írta...

elkezdtem olvasni és nagyon meglepődtem...mert tortának olvastam és csodálkoztam, hogy miket teszel bele :))))))
de a végén csak sikerült elolvasnom!
nagyon guszti,ügyes vagy! mi is szeretjük, lehet, hogy csinálok is, kedvet kaptunk!

Névtelen írta...

Mi volt az uh-on? Mekkora már a kisemberetek? :)

Névtelen írta...

Kisember jó nagy kezd lenni... :) De a bejegyzés árulkodik róla! :)

 
Babu-blog. Design by Pocket