Újabb sztárfotó(k)

2008. szeptember 15., hétfő

Megjöttünk a 12 hetes UH-ról. A rendszer borzasztó volt, de az élmény mégis jó. Apukák ELVILEG jöhetnek, GYAKORLATILAG az ajtóig... Ugyanis "túl sokan vannak ahhoz, hogy az apukáknak bemutatót tartsunk". Így aztán bementem egyedül. Hüvelyi ultrahanggal próbálkoztak először, aztán jobbnak látták a hasit, mondván olyan jól fekszik a baba, hogy úgy még szebben látszik. De tényleg nagyon édes volt... A kezével matatott, a fejét piszkálta. Megmutatták a talpacskáit is! :D Sőt, terpeszben ült, szóval, ha nagyon akartuk volna, a nemét is meg tudták volna mondani. De annyira nem voltam még kiváncsi... Majd a következőn! (ott meg már tuti szégyenlős lesz. :P)


És akkor 1-2 adat, illetve a sztárfotók:



CRL (ülő magasság): 59 mm
Nyakiredő: 1,6 mm
BPD (fej szélessége): 17 mm

Profil (annyit mondtak a fejáre, hogy markáns orra van! :DDD) :


Szemből:

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Komoly méretek a tényleg egyre nagyobb Kisembereteknek! :)
Annyira édesek az uh képek! Jó volt nézegetni, visszagondolni, hiszen Marci is volt ekkora :))

Névtelen írta...

Hát ez a kicsi Janika vagy Petrácska annyira, de annyira
aranyos. :)
A legszebb baba! :)

Névtelen írta...

Nagyon formás Borsóka!

Névtelen írta...

Nagyon jó érzés volt ezeket a képeket nézegetni! Elmerengtem rajtuk... És valóban formás kisemberke lakik a pocakodban :)
Marcsi

Névtelen írta...

Hűű micsudi formás babóca:)
Jujj, én nagyon kiváncsi vagyok a nemére:)))

Névtelen írta...

Szia Ildi!

Székely Ildi blogjáról keveredtem a tiédre, még a jó múltkor, amikor még az esküvő is nagyon távoli volt. Most azt látom, hogy kisbabád lesz. Nagyon lemaradtam. :D
Mindenképp szeretnék gratulálni minkdettőhöz: az esküvőhöz, és a kis jövevényhez is. Nagyon nagy dolgok ezek. Legyetek nagyon boldogok.
Ormándy Viki

Névtelen írta...

Névtelen, alias kedves Férjem!: Örülök, hogy ennyire tetszi HANNA vagy X sztárfotója... :D:D:D
Áron, Marcsi, Bingi:köszi szépen. Mostmár mi is nagyon kíváncsiak vagyunk a nemére, alig várjuk a köetkező UH-t... :)
Viki: tök jó, hogy idetévedtél, nézz be máskor is, ne csak a baba megszületése után! ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket