Történések, illetve az első álmatlan éjszaka

2008. szeptember 25., csütörtök

Kezdjük szerintem a tegnap délutántól a dolgokat, és akkor időrendben minden pont követi is egymást:
-tegnap végre elmentünk szüleimmel megvenni azt a térelválasztót (nem térelválasztónak, csak síma polcnak), amit már 1-2 hete kinéztem. Nagyon szuper!!!! Majd kép is lesz róla)
-voltam dokinál, bekukucskáltunk Babukához, hogy mi újság van odabenn. Nagyon édesen ficánkolt, merthogy felébredt az ultrahangra... :( Pedig én nem akartam felébreszteni... Na mindegy, kaptunk róla DVD-t, igérem ezt is felteszem!
-hazajöttünk összeszerelni a szekrényt. Na itt már éreztem a földön ücsörögve,hogy valami nem jó... Amikor elkészültünk, közöltem szegény Janóval, hogy engem nem érdekel a kupi, nekem le kell feküdnöm, mert nagyon görcsöl a hasam... Hát ez sajnos nem akart elmúlni... Este 11-kor már felállni sem bírtam, és majd leszakadt a derekam, és mondanom sem kell, a hasam kemény volt... Már gondolkoztunk, hogy bemenjünk a kórházba... Aztán valamikor 1-2 körül valamennyire elmúltak a görcsök, akkor aludtam 6-ig. De akkor megint picit éreztem, és nem tudtam aludni tőle. Reggel gyors telefon védőnőnek, délután a dokinak. Most napi 3x2 Magne B6, ha emellett is görcsöm lenne, kórház. Reméljük ez nem következik be. Most pihenek, fekszem, aztán reméljük, ilyen legközelebb márciusban lesz csak. :)
-Délelőtt ki akartam engedni Cica Urat (Garfield új, kedvenc neve) a kertbe. Az aljtó mellett van kinn egy macskahordozó doboza törölközőkkel, jó időben (meg ma éjjel) ott szokott néha szundikálni. Cica Úr kilépett az ajtón, majd elég gyanakodva kezdett szaglászni a doboz körül, dehát én semmit nem láttam, úgyhogy gondoltam, megint csak vadászni készül... Aztán elkezdett fújni, majd bátor kandúr létére elszaladt. Benéztem a dobozba, mitől fél ennyire... Természetesen egy újab macska gondolta azt, hogy majd ideköltözik. Nem, nem is ő... az anyukája... a cicát már 2-3 napja egyszer láttam az anyukájával, most pedig itthagyta nekünk... :(((((( Kb 6-8 hetes fekete-fehér foltos kislány cica. ÉS NEM AKAROM,HOGY IDEKÖLTÖZZÖN!!!!!!!!!!! Azóta Garfield dobozkájában ül, nézelődik, játszik, alszik... De nem, nem akarok neki enni adni, akkor sem, ha édes, akkor sem, ha éhes, akkor sem, ha itt akarja örökre hagyni az anyukája.... Nem kell nekünk mégegy macska... :( Szóval ha valakinek egy ilyen cica lenne a vágya, csak szóljon, és már postázom is!!! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vigyázz magadra/magatokra, pihenj sokat!
Kíváncsian várom a dvd-t, képet!
A macskák érzik, hogy jó gazdák vagytok :D

Névtelen írta...

Remélem, minden rendben lesz, ne erőltesd meg magad semmivel. Csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz: pihenj sokat, most ez a legfontosabb! :-)

 
Babu-blog. Design by Pocket