Férjhez mentem, majd jövök!

2008. szeptember 4., csütörtök

Na én most így, 1 nappal a NAGY nap előtt elbúcsúzok. Majd jelentkezem a jövő hét elején, frissen, üdén, fiatalosan, házasan!
Most kicsit le vagyok már amortizálódva, napi 14-15 óra aktív rohangálás, szervezés. De élvezzük. Azt mondtam épp Janónak, mennyivel jobban eső stressz ez, mint a munkahelyi... Ez kimondottan jó érzés!! Na persze csak bizonyos ideig... :D
Szóval legyetek jók, drukkoljatok, hogy minden a legnagyobb rendben legyen!!! (2 nappal az esküvő előtt még sminkest váltottam, nem is én lennék, ha ez nem így lett volna. :D )

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Bartánőm, annyit gondolok rád! Ha ez a simnkes sem jó, jövök én, és megmentelek. Bennem nem fox csalódni.

Névtelen írta...

Jajj, sajnálom , hogy nem tudtam neked jót ajánlani.. ezúton is elnézésedet kérem. De Ildire tényleg rábízhatod magad. :)
Majd megyünk mi is szurkolni neked.
Aludj ma este sokat, hogy holnap bírd a napot végig mosolyogva. :)

Névtelen írta...

Sok boldogságot kívánok, kedves Asszonyság! ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket