Kiságy

2008. november 26., szerda

Én úúúúúúgy örülök!!! :) 2-3 nappal ezelőtt találtam egy hirdetést... Újszerű kombi kiságy eladó. Persze gyorsan megnéztem, és írtam az eladónak, hogy küldjön több információt az ágyról.
Ami elvárásom volt:
-pelenkázós kombi kiságy legyen
-és a termetem végett, ne 97 és 107 cm magasságú legyen. Hát döbbenten állapítottam meg még a múlt héten, hogy ilyen bizony NINCS!!! Vagyis 1 félét találtam, az meg nem igazán tetszett.
Na de megtaláltam ezt a hirdetést, és sűrű e-mail váltásokba kezdtünk az eladó hölggyel.
- a kiságy 87 cm magas (szuper!!!!!!!!!)
- pelenkázós
- hozzá adják a kókuszmatracot, baldachint, és a pelenkázó szivacsot
-ők 1 éve vették,de a baba velük alszik, így sose használták (csak tudnám,akkor a fejvédőt miért nem kaphatjuk meg... :) Na mindegy, nem vagyok telhetetlen!)

Először Janó le akart beszélni, mert messziről kéne elhozni,és tök sokba kerülne. Aztán tegnap megnéztük,hol is van pontosan. És mit ad Isten, nem túl messze Lipóttól!!!!!!!! És ami ennél is jobb, édesapámék pont ott vannak csütörtökig!!!!!!!!!! :) Szóval holnap hozzák is Babuka kiságyát!!!!!!!! :)

Addig egy kép róla:


19 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon szép! Mi is ilyenfélében gondolkodtunk annak idején, mert ez majd nagyágy lesz később, de az az igazság, hogy nem lehet évekre előre gondolkodni gyerek ügyben :)Pláne, ha tesó jön, nehéz ekkora behemót mellé bútorozni.
M.

Névtelen írta...

Nagyon szép ez az ágy! Jó, hogy sikerült rátalálnod, és el is tudják hozni nektek. Nincsenek véletlenek?

Névtelen írta...

:) Nagyon szép. :) Amúgy ha feladják postán akkor csak 1000 valahányszáz FT a postaköltsége. Nekünk is ennyiért küldték házhoz a kiságyat. :)

Névtelen írta...

NAgyon szép, ebbe a kiságyba biztos jó lesz lakni:)))

Névtelen írta...

MArcsi: nálunk emellett még 1 ágyikó elfér, de reméljük, mire jön a kistesó, már nem itt lakunk, és bőven lesz hely még sok-sok ágyikónak!! :)
Picuranyu: nem tudom, elvileg ezek a kombi ágyak 60-70 kilósak, azért nem akartuk postán. De mindegy, így legalább már holnap itt lesz!!!! ;)
Felhő, Cili: véletlenek nincsenek, és igen, remélem Babunak jó helye lesz a kiságyban! :)

Névtelen írta...

Milyen ügyes vagy, hogy rátaláltál erre! :)
Lehet nekünk is el kéne adni a kiságyat :D
Az tényleg fura, hogy a fejvédőt már nem adta hozzá...

off.: Jöttök babakocsit nézni? ;)

Névtelen írta...

Nagyon szép az ágyikó!!! :) Olyan pihe-puha :)

Névtelen írta...

Szép a kiságy!! Állitható a matrac magassága?

Névtelen írta...

Mazsola: igen!! Csak még este megbeszélem Janóval, mikor ér rá! ;) Marci nem alszik egyáltaán a kiságyban?
Gabi: igen, 3 magasságba állítható. Remélem nem bánom meg a választást. :)

Névtelen írta...

Csudaszép! De jó lesz majd Babukának ebben édesdeden szunyókálni!

Névtelen írta...

Szuper ez a kiságy! :) Biztos nem fogod/fogjátok megbánni! Sajnos nálunk az ikreknek ez nem játszott, bár nagyon szerettünk volna valami ilyesmit, de nem fért volna el...

Babuka hogy van? Hipercukrok a ruhácskái! És bátor vagy: én szülés előtt őrültnek néztem mindenkit, aki nem a legegyszerűbben feladható rugdalózót ad a gyerekre. Gondoltam, a naci+zokni az valami nagy ördöngősség, de nem az. :))) Most már csak abban nyomják a csajok...

off: Bocsi, tudom, hogy nem illik itt ilyet kérdezni, de kiskádatok van már? Nagyon megválnánk a sajátunktól, tudnék ezt-azt tenni a helyére... Ha érdekel, szólj, küldök róla infót. És bocs még 1x, hogy ilyennel zaklatlak...

Vigyázz Magatokra! :)

Névtelen írta...

Nuttos: nálam a ruháknál a szempont: könnyű legyne benne tisztábatenni a gyereket. :) Tehát ha alul patenos, vagy könnyen levehető, akkor nincs gond. :)
kiskád: még nincs, küldhetsz infot, érdekel. :)

Névtelen írta...

Aludt benne párszor napközben, de mivel lett külön hálónk, és ott a kiságy, nappal meg a nappaliban vagyunk... éjszaka velünk alszik, míg többször ébred. A kiságy most tároló funkciós :))

Névtelen írta...

Szia!

Most vagyok először itt,nemrég találtam a naplódra!:)
Beleolvastam a bejegyzésekbe,nagyon izgalmas és örömteli napokat élsz/tek most át!
Nekem van már egy 19 hónapos kisfiam,Dani!:)

Írok én is egy blogot,de ahogyan Te tervezed én is nemrég tiltottam le.Ha van kedved nézz be hozzánk,szívesen küldök meghívót;)

Üdv:Ági

Névtelen írta...

Szia, en is most irok eloszor, de szoktalak olvasgatni. (Mazsolatol talaltam ide)
Nagyon szep ez a kisagy, mar sajnalom, hogy anno nem ilyesmit vettunk. :)

Névtelen írta...

Meglátod, nagyon fogod szeretni ezt a kiságy-pelenkázó kombinációt. A mienk is hasonló és egyáltalán nem bántam meg, minden kéznél van. :)
Mondjuk mióta Miszter H. pelenkázáskor szökik- vagy legalábbis próbál-, abszolút tárolóként használom a pelenkázórészt :)))

Névtelen írta...

Már többször is megnéztem a kiságyat.Tényleg szipiszupi.Aztán sokat gondolkoztam rajta mi a fura nekem.Rájöttem.Hát a baldachim ami bal oldalon van.A jobbkezes anyokák sokszor ösztönösen teszik a gyerek fejét jobb oldalra mivel úgy veszik ki hogy jobb kézzel nyúlnak a gyerek alá.Na majd meglátod,hogy te hogy működsz.

Névtelen írta...

Szia

Meg tudnád írni hogy hol vetted ezt a kombi kiságyat?

Koszi szépen
Kati

Névtelen írta...

Kati: én használtan vettem, teszveszen meg expresszben volt a hirdetés, így találtam rá. De kerestem, elvileg akiktől vettük, ők pont 1 éve vették egy chicco boltban... De én nem láttam azóta sem...

 
Babu-blog. Design by Pocket