22. hét

2008. november 24., hétfő

Ma ismét pocakfotóval kéne jönnöm, ami este igérem itt is lesz, de most szokás szerint nincs itthon a gép...


Ami változás mostanság történt:
-visszajött a pisilős korszak: legutóbb kb a 10. hét körül volt, hogy ennyit pisiltem... De most újra egyre többször kell.
-Babu erősödik: rúgásait egyre erősebben érzem, mostmár éjjel is felébredek rá... (olyannyira, hogy ma igencsak sokat töltöttem ébren... vagy Babura vagy a macskára ébredtem... :D )
-köldök: sose gondoltam, hogy a köldök ennyire megváltozik... :D Már Janónak is feltűnt, hogy olyan más, meg olyan sötét folt lett körülötte... Hát ez van. :)
-hajolgatás: most kezdem érezni,hogy már nem tudok hipp-hopp lehajolni valamiért, nem tudok a földről 1 másodperc alatt felpattanni,mert az bizony fáj utána... :)
-Napok: még mindig elég sok van Babu születéséig.... Mégis úgy érzem,hogy már jobban készülni kéne rá... Nem csak kelengye ügyileg (hisz az lassan alakul azért), hanem lelkileg is...
-ünnep: nem tudom mi van velem, gyerekkoromban nagyon vártam a karácsonyt, húsvétot. Aztán valahogy az ember megszokja, nem is várja már. De idén ez most más... Annyira várom már... És Janó is várja, aminek főleg örülök (régen ő "utálta"). Most meg aztán, hogy esett egy kis hó...... :) LEGYEN MÁR KARÁCSONY!!!! :) Aztán észre sem veszem, és a 2 ünnep között megkezdem a 3. trimesztert... hűűű.... :)





És a hétvégéről: Lipóton jártunk a hétvégén, a Hotel Orchideában:



Öten mentünk, barátainkkal és az ő kisfiúkkal (nekik meglepi volt, hova visszük őket!!!). Izgi volt így az út, hisz nem tudta a barátnőm, hova vezet csak azt, hogy a gps-t kell követnie... :D Na szóval a hétvége jó volt, bár fürdeni, szaunázni én nem tudtam. Csak termál vizes medence volt... :( De azért jól éreztem magam, nagyon finomakat ettünk... :) A fiúk meg nagyon élvezték a pancsikolást, szaunázást. :) Jó volt, csak rövid. :)

Este pedig jön a pocakfotó!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörű helyen jártatok. :)
Pocakfotót pedig nagyon várom. :) Lassan most már hétről hétre egyre nagyobb lesz a változás. :)
Én is karácsonyi lázban égek, mindjárt itt is van. :) Közben meg azért rágom a körmeimet is, hisz akár Kristóf érkezhet is akkora. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket