Evés

2008. november 16., vasárnap

Azt hiszem, az elmúlt bő 4 és fél hónap alatt jelentősen megváltoztak étkezési szokásaim... Picit félek is tőle...
Terhesség előtt:
naponta 1-2 alkalommal ettem, akkor sem vittem túlzásba... Asszem ez a kilóimon is hol jobban, hol kevésbé, de látszott. Este nem nagyon ettem, reggel egyenesen soha... (illetve nem igaz,mert Mamáéknál a keksz teával az persze kell :) )
Most:
reggel az az első, hogy eszem! Délben szintén ESZEM, este, szintén ESZEM!!!! Van, hogy este 10-kor is eszembe jut, hogy enni kéne.. És persze délelőtt, délután gyümölcs... Mikor mihez van kedvem. Eddig a nagyon menő, az alma volt. Aztán most péntek óta szó szerint zabálom a mandarint.... :D (mondjuk inkább ezt kívánjam, mint a csokit... :) ). Ezen kívül heti 1-2 ananász. Ja meg a banán is megy... :) Bár azt valamiért inkább este kívánok csak enni... Na hát szóval félek, hogy ez azért előbb utóbb meg fog látszódni a hasamon kívül más testrészeken is... Dehát mit tehetek... Babu iszonyat bulit tart benn, ha ici-picit is éhes vagyok... Persze egy kis mandarin csodákra képes... ;) Most is csend és nyugi van, mióta megettem kettőt... :) Annyit megteszek, igyekszem a csokit, chipset, olajos, rántott kajákat kerülni... Dehát ki tudja, meddig bírom... Ja meg a szalonna... évek óta nem ettem. Erre 1-2 hete fogtam magam, és bementem a boltba szalonnáért.... kész.... :DDD (de legalább finom volt,és jól esett... ).

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

A sok gyümölcs jót tesz, legalább nem kell a kismama vitamint enni :)
A szalonna már kevésbé, de a felszedett kilókat leadod úgyis szülés után, legkésőbb akkor, ha Babu majd rohanni fog, és így te sem állsz meg egész nap :D

Névtelen írta...

:)))

Névtelen írta...

Dragam,orulj neki h tudsz enni,es raersz majd odafigyelni a kaloriakra kesobb,amikor befejezted a szoptatast.Engem es a Babamat infuzioval taplaltak 9 honapig,ugyhogy tudom mit beszelek,en nem bantam volna ha "szazkilora" hizok,csak jolesett volna valami etel.A gyumolcsot tudtam volna enni,de iszonyatosan egett tole a gyomrom.€

Névtelen írta...

Mazsola: igaz ;)
Névtelen: ezek szerint félreérthető volt,amit írtam... nem panaszkodásképpen írtam az evés... Más normál esetben eszik annyit, mint én terhesen, tudom. És nem a kalóriákra akarok odafigyelni,hanem arra, hogy ne egyek ész nélkül minden fölösleges kaját össze. Lásd: chips, csoki, stb...

Névtelen írta...

Tök jókat eszel :) Az ananászra mondják, hogy az utolsó hetekben/napokban segithet meginditani a szülést, legalábbis felénk ez a "népi hiedelem". A sok gyümölcs meg kell, a sok vitamin nagyon jó, de igy a tél közeledte felé pedig még inkább. Ja, és a szalonna is :)

Névtelen írta...

Írtam nálam is, de itt is: nyugodtan jöhettek szinte bármikor kocsit nézni, de "csak úgy" is szeretettel várlak/látnálak :))

Névtelen írta...

evés... ez annyira normális, tudom azt mondják hogy NEM kell kettő helyett enni, de többet kell, ez tény. meg mást, tartalmasabbat, stb. mondjuk én újabban a fagyit kívánom, nem túl tartalmas, de evvan. :DDD

amúgymeg tökszép pocid van. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket