Itt van!!!!!!

2008. november 27., csütörtök

Tegnap délután megérkezett a kiságy!! Nagyon örülök, hogy itt van. Igaz, férjecském feltette a kérdést utána nagy lelkesen: akkor már csak össze kell majd rakni a kiságyat és Babunak mindene meg is van???? Én jobbnak láttam, ha csak mosolygok, és nem válaszolok... :D Majd januárban elmesélem neki, hogy még se kiskád (bár ez lehet, Nuttoséktól lesz?:) ), se ágynemű (csak kinézve), se egy csomó minden... :D
De most egyelőre igyekszem ennek örülni, hogy ez itt van. Tegnap nagy lelkesen el is kezdtem 1-2 dobozt felszámolni a Babuszobában, dehát egyedül nem olyan egyszerű, Janó meg mindent "majd holnap", "majd hétvégén", "majd mindjárt" mondataival elég hamar el is intéz. :) De nem baj, azt megmondtam neki,hogy karácsonyra rendet szeretnék!!! És ez meg is lesz, ha másnem, egyedül oldom meg. :)

Egyébként Babu nem tudom, kinn is ilyen aktív lesz-e, mint odabenn......... :D De asszem eljutottunk arra a szintre, hogy :
-vagy kevesebbet alszik, mint amennyit ébren van
-vagy álmában sem marad túl sokat nyugton... :DDDD
Persze örülök neki, legalább nem kell aggódnom miatta, hogy miért nem ficánkol!!! :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy megérkezett, emlékszem alig vártam, hogy összerakjuk, átmoshassam, és csak néztem-néztem (ágynemű nélkül akkor még), beleképzeltem a kis törpét. :) Fantasztikus érzés, ha már ott áll az ágya a szobájában. :)

Névtelen írta...

S nem kicsit megnyugtató :) Tényleg egyik sarok pontja a babavárásnak :) A másik a babakocsi és a kád :)))))
Mondjuk így belegondolva, elég sok sarok van :)

Névtelen írta...

Szuper lehet! :) Vicces, nekünk az ágy aznap este lett összerakva, amikor hazavittük a két pöttömöt. A babakocsit meg 1 hónapos korukban vettük meg, tudtuk, hogy nem jutunk ki addig az utcára, inkább alszunk. :))) Persze ez nem az átlagos hozzáállás, kicsit szégyellem is magam. :)
Ildi, itt megnézheted a kiskádat, persze ha kell, ne licitálj, megegyezünk külön. Köszi. :)

http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=10175185

Névtelen írta...

Hát én mindig mondtam hogy a majd-dal kezdődő mondatoknál nincs borzasztóbb!
Tanácsom a következő:sokmindenen úgysem lehet változtatni,de ha azt mondod hogy az az egy kérésed van hogy azt az egy szót ne használja hogy majd akkor azért mindig amikor ki akarja mondani eszébe fog jutni mi is a problémád és majd talán megpróbál változtatni.
soha ne add fel!Attól szép az élet hogy nem vagyunk egyformák.Milyen dög uncsi lenne ha mindent megcsinálna helyetted4

 
Babu-blog. Design by Pocket