21 hetes

2008. november 19., szerda

Hát, immáron 21 hete éldegélünk így, kettecsként Babuval. :) A hetek csak mennek, csak mennek, csak mennek... Jó lenne, ha aztán majd olyan február környékén már kicsit lassítana az idő, hogy legalább kicsit kiélvezzem a dolgot... :) Meg hogy ne az legyen, hogy egyik nap döbbenten konstatáljam,hogy hűűű már fél éves a lányunk. :)

Az elmúlt hétről röviden:

-Tegnap este a kádban ülve Janó közölte, hogy gondolkozott a neveken, majdpedig elkezdte próbálgatni... Hát én szakadtam a röhögéstől... :D A próbálgatás így zajlott: "XY gyere ide! XY mondom gyere ide! XY Te süket vagy? Kislányom, nem hallasz? XY! XY! XY! Kész, ez a gyerek...." :DDDDDDDDD

-tegnap férjem kérésére (ki tud a férje kérésére nemet mondani... :D) vittem Neki, és a kollégáinak ebédet. Hát ez kicsit fárasztóra sikerült: 1 órás boltlátogatások után nagy nehezen beszereztem 1 kiló túrót (mindenhol elfogyott...), ami persze ilyen dobozos, kicsit vizesebb volt a szokásosnál. De sebaj, megoldottam, kicsit több gríz, és készülhet a túrógombóc!!! Hát 70 db-ot gyártottam a szegény éhező brigádnak... :D Kicsit untam már a végére, de elkészült. Gondoltam, lefényképezem, nem gyakran készítek ilyen mennyiségű kaját... De a gép persze lemerült... Amikor meg bevittem Janóékhoz, ott meg mire fényképeztünk volna, a fele hiányzott. :D

-Babu ruhácskái szépen gyűlnek... sőt... igen rohamosan.... Dehát ha egyzser minden olyan kis édes... :) Teszek fel 1-2 képet ide, a többit meg majd szép lassan ide töltöm fel: KÉPEK


-Babu egyre többet, és egyre érezhetőbben rugdos, forgolódik. Eddig csak a kifelé irányuló rúgásokat éreztem, de már a befelé irányítottakat is. :) Olyan jó!!! :) (húgyhólyag rugdosás kevésbé jó, de ez van. :) )

- És végül 21+1 pocakfotó:






3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép pocak! :)
És, ha jól látom, a nemét ezennel el is árultad! ;)))) (vagy nem jól olvastam, és már korábban is felfedted a titkot? :$)

Névtelen írta...

Nagyon édes kismami vagy! :)
És olyan kedvesek a szemeid! :)
Nekem mindig azt mondta a dokim, végre egy vidám kismama - mert én mindig mosolyogtam, ha vele találkoztam, még a szülés után is :D

Névtelen írta...

Annyi édes kisruha :)
Azon gondolkoztam nézve őket, hogy én fiút szeretnék másodiknak is, de már nem is vagyok benne biztos, kell nekem egy rózsaszínben pompázó tündérhercegnő is ;)))
Jó Hétvégét Nektek!
Jövőhéten meg egyeztetünk akkor!

 
Babu-blog. Design by Pocket