Döntésképtelen...

2008. november 10., hétfő

Most pedig tanácsot, véleményeket szeretnék tőletek kérni...

Szóval megmutatom, eddig melyik babakocsikat néztem, aztán aki amit tud írja le a véleményét... Ha esetleg tudtok jobbat ajánlani, akkor azt is tegyétek meg!!!!


Elvárás:


-mózeskosaras legyen
-a sport rész 2 irányból tolható legyen
-ne legyen 15 kiló, hisz buszozni is fogok...
-lehetőleg egybe tolókaros legyen (bár nem tudom biztosra, hogy ez a jobb, de egyelőre az a szimpibb)
-esetleg autósülés is legyen hozzá...
-persze, ne legyen drága, de ez megoldhatatlan... Janó azt mondta, inkább a drágább,de bírjon ki 3 gyereket...


És amiket eddig néztem:

Pierre Cardin PS-692

sportülőke+mózeskosár+hordozó - kétirányból felhelyezhető sportülőke, mózes
- fixálható első kis dupla kerekek
- állitható tolókarmagasság-
-sportülőke: lábzsákos, állitható lábtartó, 3 állásban együtt dönthető ülő- és háttámasz,
- mózes: széles, hosszú fekvőfelület, kemény belső betét, állitható háttámla
- hordozó: fejszűkitő, több pozicióba állitható alu fogantyú,autóba könnyen beszerelhető








Neonato Zeta 8 Tris

-8 kerekű babakocsi + mózeskosár + hordozó fejszűkítővel + nyári tető + kismama táska + lábzsák + esővédő
-mózeskosár: állítható háttámla
-7,8 kg













CAM Combi System


- Mózeskosár - állítható dőlésszögű háttámla, oldalra ringatható
- Fejpárna és napvédő a babahordozóhoz - a babakocsi 2 irányban is rögzíthető a vázhoz - Mózeskosárral együtt a babakocsi súlya: 12 kg
- Babakocsi súlya: 9,9 kg - Autóshordozó súlya: 3,65 kg (Minimanoban erre esküdött az eladó, hogy ez a legtutibb...)








Chicco Trio For Me

- Megfordítható sport ülőrész
- Synthesis, talpas hordozó (0-13kg-ig) - 5 pontos párnázott biztonsági öv - Tartozék: sportrész - mózeskosár - hordozó - lábtakaró - pelenkázó táska - bevásárló kosár - esővédő - a tolókarokat összekötő pótelem.
-egybe tolókarossá alakítható






Titi Triton 3 in 1


-Alumínium váz: szuper könnyű, állítható a tolókar hossza, egyszerűen lapra csukható, első két kereke bolygósítható-fixálható, hátsó kerekei fixek. Extra nagy jól pakolható mózeskosár tartozik hozzáMély babakocsi,
- mózeskosár:Merevített aljú és falú mózeskosár. Újszülött kortól használható mélykocsi. A kupoláján kémlelőnyílás, merev biztonságos fogókar ami megkönnyíti a hordozást. A mózeskosarat könnyedén lehet a vázhoz csatlakoztatni. A mózeskosárhoz, esővédő fólia és téli lábzsák tartozik.
- Sport babakocsi:Sport babakocsi, mely a baba 4 éves koráig használható. A sport babakocsi rész több fokozatban dönthető, elfektethető-ültethető. Tarozékai: Kupola rajta lévő kémlelőnyílással, esővédő fólia, téli lábzsák, sport karfa, 5 pontos biztonsági öv. Nagyon könnyű, egyszerűen kezelhető. (nem tudom, 2 irányból felszerelhető-e....)
-nagyon édes bárányka van a babakocsin... :D




Várom a vélemény hegyeket!!!!!!! ;)

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nekünk Chicco van,de nem ez a fajta, hanem egy régebbi, de én nem szeretem :(
Egyébként bejelöltem magam rendszeres olvasóként, ha nem gond :)
Az én blogom meghívós, ha szeretnél beleolvasni, kérlek írj a lengyel.boglarka@gmail.com-ra és küldök meghívót! :)
Bogi és Kira baba

Névtelen írta...

Hát sajna segíteni ebben nem tudok, én még komolyabban nem nézegettem babakocsikat, nálunk az az utolsó dolog. De a Pierre Cardin-ról jókat hallottam. ;) Mármint, hogy könnyűek, könnyű velük közlekedni, jó árban vannak, stb.

Névtelen írta...

Szia!
Mi itt vettünk babakocsit és elég jó árban.Ha gondolod nézz körül.

http://www.babaholmiolcson.hu/shop.php?kat=babakocsi

Névtelen írta...

Mi is a babaholmiolcsó-nál vettük a kocsinkat, és bár nem volt szempont, hogy 3 gyereket is kibírjon, kettőt biztos ki fog. Pikolo a márkája, a Boti korábbi blogján megnézheted. Könnyebb az átlagnál és olcsóbb is volt. Én is azért akartam könnyebbet, h utazzak majd. No, ez aztán nem következett be, mert kendővel vittük Botit, ill. később lett az esernyőkocsija. De ez inkább autós utakhoz kellett, amúgy elég lett volna a másik. Szerintem a mózeskosár felesleges, azt villámgyorsan kinövik. Az átállítható kar meg nem hiányzott, mert van kukucskáló a kupolán. A bébi is a külvilágot akarja majd nézegetni, nem anyuci orcáját :) Ja, ezek a kocsik itt a képeken, csak úgy recsegnek-ropognak, mert csupa műanyagból vannak. Számtalan zörög errefelé belőlük az utcákon :) Most ennyi jutott eszembe. M.

Névtelen írta...

Végül Titink lett, pont az, amit utolsónak tettél be, csak narancs változatban (az autós ülése piros) :))
Én imádom, egy baja, hogy nehéz, jóval 10 kg fölött van.
Előnyei:
- tényleg egyszerűen kezelhető
- nagyon praktikus az állítható tolókar
- a kerekei elég nagyok, így jól bírja a rossz utakat is
- a mózese kényelmes, rendesen védi Manót (ezt a részét lehet két felől belepattintani)
- a kocsi üléses része is jó, mi azzal voltunk az Állatkertben (csak beraktuk bele Manót az autóba/majd a babakocsira pattintva, aztán itthon vettük ki)
- a bárány tényleg édes ;D
A sport részt azt hiszem csak egy felől lehet, de holnap megvizsgálom tüzetesebben. Miért akarod két irányból?

Én csak ajánlani tudom, most már nem akarnék másikat :)))
Ha van róla még valami kérdésed, csak nyugodtan ;)

off.: A linket elküldöd?

Névtelen írta...

Naszóval, azt felejtsd el, hogy tökéletes babakocsi, mert, mint olyan, ez nem létezik! Nekem anno, az alapján esett a választásom az uccsó Titire, mert egyrészt ismertük a kizárólagos magyarországi forgalmazóját és ő is ajánlotta, másrészt nekem is tetszett és az akkori elvárásaimnak tökéletesen megfelelt. (és már a második gyerek "nyúzza" ;) ) Amiért nekünk váltanunk kellett, az az,hogy a sportkocsi rész valamért nem volt Huncnak kényelmes, valahogy "szétcsúszott" benne, de valószínűleg ez nem a kocsi hibája. Gyereke válogatja. :)
Pierre Cardin babakocsikat azért nem ajánlom, mert azoknál a kocsiknál a márkanevet kell megfizetned, és jelen esetben a PC csak a szövethez adja a nevét, a vázak általában noname-ek. :( (speckó ez a kocsi pont olyan, mint a Titi... )

Szóval, Titit -jószívvel... és tényleg édes a bárányka! ;)

Névtelen írta...

Szia!
Bár egyiket sem ismerem igazán, de ismerősök pc-jének séta közben kiesett a kereke. Szerencsére megúszta a baba a balesetet. Na, meg valószínűleg nem ez a típus volt. A Titi tényleg nem néz ki rosszul!

Névtelen írta...

Az eladó is azt mnondta, hogy 1 baj van a babakocsikkal... Hogy mindegyiknek a váza made in china már... :( Kivéve a CAM... Mondjuk én még a Neonatoról hallottam jókat, de erről a típusról viszont semmit...
Lina: tünemény a kislányod!!!!!!!!
Betti: küldöm a linket, 1 perc, és már megy is. :)
Titi-ről még kérdés: ti hol vettétek? Mert nem találok olyan üzletet, ahol kapni lehetne, pedig előtte azért kipróbálnám... :( Hallottam valami csepeli szemétledobó helységről,hogy na egyedül ott van, de tényleg csak ott kapható??? Cucka: nem lehet, hogy túl széles a sport része?
Marcsi: én az egyenes gerinc híve vagyok... Fél évig jó a babának a mózes. Ebben benne van az, hogy ha bárhova megyünk, tud is benne a ludni a baba. Én nem tartom hjülyeségnek, mert ha 3 gyerek, az már 1,5 év... :)
Ja a súly: tök fura, én pont most olvastam a Titi adatait, hogy mózessel együtt 9,7 kg... Akkor mégsem?:)

Névtelen írta...

én a háromkerekűre szavazok, de tudu hogy mennyi a tapasztalatom:D

Névtelen írta...

Ildi, nem tudom, melyikre gondolsz, de itt 3 kerekű nincs... :)

Névtelen írta...

Igyekszem utolérni a srácot (nem egyszerű :S), ha sikerül beszélnem vele, szólok. Oké így? :)
Amúgy, csak annyit szólnék hozzá, hogy nekem is ilyen jellegű elveim voltak, mármint, hogy 6 hónapos koráig nem ültetem, mert óvom és védem a gerincét, de majd Te is meglátod, hogyha pl. 5-5 és fél hónaposan felül (H ezt csinálta), nem lehet többet belekönyörögni a mózesbe (hiszen felült ott is), mert látni akarta a körülötte zajló eseményeket. Ezért jó a Titihez is tartozó autósülés, mert az könnyen a vázra pattintható és mi azt használtuk séták alkalmával. Ki is támasztja a gerincét, nem is fekszik benne, de mégsem ül! :)
Puszi, és itt is köszi a vendéglátást! :)

Névtelen írta...

Közben megkerestem a srác internetes áruházának a linkjét is:
http://shop.unas.hu/shop_art.php?shop_id=7358&cat=801122
Valahol a 18. kerületben van a raktárjuk (boltjuk). Ott kipróbálhatod, szerintem! :)

(most már részesedést fogok kérni, esküszöm :DDD)

Névtelen írta...

Szia!
Nekünk Bregon van, nagyon szeretem. Két irányból tolható, ami a szél és az erős napsütés ellen nem árt, teljesen vízszintesig dönthető, mózes nincs hozzá, de nem is hiányzott. ami a súlyát illeti középkategóriás, a harmadikra egy pihivel tudom felvinni, benne a majdnem 11 kg apróságommal :) Ja, és a nagy kerekei miatt nagyon "puhán" lehet vele közlekedni, városba ideális.

Névtelen írta...

no akkor mondom az én véleményem:
a pc-ról sok ismerősöm mondta, hogy nehéz (ez részben saját tapasztalat is sajnos), és olyan anyagból van huzata, hogy nyáron nagyon hamar beleizzadnak a gyerkőcök, ezáltal egy 15-20 perces séta (vagy autósülés esetén kocsikázás) után feladják, és nyaff van. :(

a CAM-ról csak jókat hallottam. nekünk chicco van, én el vagyok ájulva tőle, pedig már 3 gyereket kiszolgált még előttünk, 2002-es gyártmány. ha most az új jövevénynek kellene vennünk egy új babakocsit, 100%, hogy chiccot vennék. nem a legolcsóbb, nem a legkönnyebb, de szerintem mindenképp megéri az árát/súlyát, és tényleg rendkívül strapabíró, elmegy még a földúton is gond nélkül. a mi lestrapáltunknak az égvilágon semmi baja nincs, és Milán is többórát bír/bírt a hordozóban (pl görögország oda-vissza), a mózesben (több óra alvás) és a sportrészben (1-2 órás séták) is.

Névtelen írta...

ha még esedékes, a titit itt lehet kapni: www.pandababahaz.hu, Bp. XVIII. Üllői út 387

 
Babu-blog. Design by Pocket