Kép dömping

2008. november 24., hétfő

És akkor most következzen egy rakás kép... :D Akit nem érdekel, ugorja át...
-22 hetes pocakfotó:



A képen asszem látható a köldököm... Janó véleménye: fúúúújjj ne nyúlj hozzá, olyan izé, eltűnt az egész!!! :D

És az eddigi kelengye:
-1db vékony hálózsák -1 nyári együttes

-8 db hosszú ujjú body
(ami nincs a képen,az síma fehér)
- 6 db rövid ujjú body,
3 hosszú ujjú pólócska


-5 db ujjatlan rugdalózó
(1 a narancssárga, 2 még nincs itt),
2 db hosszú ujjú rugi, 2 kisnadrág
-1 db kocsikabát, 1 db kardigán
sapkák, zoknik (nincs fotó)
A narancssárga együttesről, meg a kord ruháról meg már volt kép, nem teszem fel újra.
Ezen kívül találtam egy kiságyat, ami nekem nagyon tetszik, szóval az is alakul!!! ;)
És totál karácsony hangulatom van, és imádom,hogy kinézek a kertbe, és minden fehér, és imádom, hogy nemsokára karácsonyfát díszítünk, és most minden olyan jó.... :)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Haladtok-haladtok. :)
És pocak is halad-halad. ;) Csinos vagy!

Névtelen írta...

Haladunk. Sőt, emlékeztem, hogy amit rendeltél ágyneműt Kristófnak, az tökre tetszett, szóval gyorsan visszakerestem, és most pont akció is van, szóval lehet, onnan rendelünk ágyneműt, és akkor az is meglesz. ;) De segíts már légyszi: Te csak ezt a garnitúrát vetted (mondjuk akkor nem 1 hanem 2 takaró, párna), és azt mosod majd? Vagy veszel rá hutatot??? :)

Névtelen írta...

Szia !

Most kezdtem el olvasni a blog-odat és nagyon tetszik: miden nap nagyon várom az újabb bejegyzéseket. Én már a második gyerkőckémet várom (Zsófikám 8 éves) most vagyok 10 hetes. Irigyellek hogy tök jól viseled a terhességet, az elsővel én is így voltam. Most lavorral kelek és lavorral fekszem és még éjjel is hányingerre ébredek. Szóval gyönyörűek a ruhácskák. Nevet találtatok már ????

Névtelen írta...

Én csak 1 garnitúrát vettem egyelőre, hogy legalább az meglegyen, de egy váltást mindenképp kell majd még rendelnem.

Névtelen írta...

Cili: üdvözöllek a blogomon! ;) örülök, hogy tetszik! Úgy láttam,nincs blogod, de ezúton is boldog, felhőtlen babavárást kívánok! És remélem a rosszullétek hamar elmúlnak!

Picuranyu: ezek szerint akkor Te sem huzatot veszel rá... És mekkorát rendeltél? A kisebbet? Szerintem én rendelek 1 kicsit majd, meg 1 nagyot, aztán max a nagyra lehet később huzatot venni...

Névtelen írta...

Igen, most kicsit rendeltem, de a következő már a nagyobb paplan lesz. :) Amúgy a kicsi is elég nagy, nem fogja olyan hamar kinőni szerintem.
Huzatot nem tervezek rá, mert nagyon szép a szövet, és úgy ahogy van mosható is. A váltás pedig pont azért kell, hogyha baleset történik, akkor is meglegyen mindene.
Meg gondolom azért ti is beszereztek egy melegebb pokrócot, hogyha bármi történik. ;)

Névtelen írta...

Janó milyen lökött :)))
Olyan szép kismama vagy, és a ruhák is olyan édesek :)

Névtelen írta...

Picuranyu: meggyőztél, akkor már tudom mit és milyet rendeljek! ;) Köszi!!! :)

Mazsola: köszi, aranyos vagy:)

 
Babu-blog. Design by Pocket