Fordulópont - 2008.07.23.

2008. augusztus 19., kedd

A mai naptól azt hiszem életünk gyökeresen megváltozik. Egy teljesen új élet elé nézünk. Remélem ebben a szerepben is helyt állunk majd. Hétfőn kellett volna, hogy megjöjjön, de nem nagyon foglalkoztam eddig a dologgal, mivel elég gyakori, hogy késik. Sőt, hétfő reggel a kíváncsiság kedvéért még egy tesztet is megcsináltam. Persze negatív lett. Úgy éreztem, mostmár megjön. Aztán délelőtt jött a gondolat, hogy kimegyek, veszek egy tesztet, mert ha péntekig nem jön meg, akkor megcsinálok mégegyet. De csak nem bírtam ki addig, a szüleimnél, amíg csak 1 tesóm volt otthon, gyorsan megcsináltam. Teljes lelki békével vártam a szokásos 1 csíkot. De valahogy az az 1 is olyan lassan jelent most meg. Aztán a 4. perc után pedig már ezt láttam:



De nem hittem a szememnek. Letakartam egyik szemem, másik szemem, de akárhogy néztem, 2 csík volt... Hirtelen azt se tudtam, hogy álmodok, vagy ez komoly... :) Aztán rohantam a telefonért, hogy felhívjam Janót. Amikor mondtam neki, mondtam azt is,hogy "várj, megnézem azért mégegyszer, lehet, csak rosszul láttam!". De akárhogy néztem, a 2 csík ott volt... :) Aztán megijedtem, mi van, ha nem jó a teszt... Vettem gyorsan mégegyet... :) Igaz, azon halványabb a csík, de ott van!!!!!! :)


Azt hiszem, még most sem teljesen tudom felfogni, hogy babánk lesz... :) Augusztus 8-ra kaptam időpontot a nőgyógyászomhoz, remélem minden rendben lesz!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok :))))

Névtelen írta...

Nagyon sok egészséget és legalább annyi örömet és szeretetet kívánok nektek, amennyit mi kap(t)unk a fiunktól!

Névtelen írta...

Hűha, micsoda csodás ajándék az esküvőhöz! Gratulálok! Jajj, a hideg is végigfutott rajtam, mármint jó értelemben! Ugyanezt éreztem én is, amikor a saját tesztemet nézegettem :) Jó egészséget nektek!
Botianyu

Névtelen írta...

Akkor végre hivatalosan: én is GRATULÁLOK!
Mit mondott a doki, mikorra várható a Pöttöm? :)

Névtelen írta...

Ködzönöm/köszönjük mindenkinek a gratulációt. :) Már nagyon várjuk a kis picurkát. :)
Mazsola: márc. 30-ra vagyok kiírva. :)

Névtelen írta...

Nézzenek oda! egy picit nem jövök, és milyen hírek fogadnak?! :D

Nagyon-nagyon GRATULÁLOK!!!!!!:)

(Eri vagyok, álnéven :) )

Névtelen írta...

Eriberi: látod-látod... :) Köszönjük szépen! :)

Névtelen írta...

Istenem, micsoda meglepetés!! Nagyon nagyon gratulálok, szivből igazán!!! És holnapután holtomiglan-holtodiglan. Gyönyörű időszakot éltek!
Gondolni fogok rátok a hétvégén :)

 
Babu-blog. Design by Pocket