Első UH - 08.09.

2008. augusztus 25., hétfő

Megvolt az első ultrahang szerdán! Igaz, elvileg péntekre volt tervezve, csak a betegség miatt a háziorvos mondta, menjek el inkább, mert eléggé görcsölt a hasam. Így nem volt túl sok időm az izgulásra, hisz váratlan volt a dolog. Janó nem is tudott eljönni velem, anyukámmal mentem. Valahogy nem tudtam eddig felfogni, hogy ez igaz. De amikor megvizsgált az orvos, közölte, hogy aha, szépen nő a méhe! Jöjjön, csinálunk egy uh-t! Na itt már gyanakodtam, hogy ez bizony tényleg igaz, és tényleg lakik bennem valaki... Megnéztük, és ott volt! Egy kis kerek valami, benne egy kisebb valamivel... és látszott már, hogy van feje! :) Óriási nagy, 6,1 mm!!! :) Apukám szerint légypiszoknak nagy, gyereknek még kicsi. :D Szerintem meg majd megnő!!! :D Szívhang sajnos még nem volt, nem tudom, megvárjam-e vele a 27-ét (következő uh, mivel addig szabin van a dokim), vagy elmenjek sztk-ba... Hétfőig még kitalálom! Ja és nem kaptam képt róla... :(

A hormonok viszont dolgoznak, látszik a hangulatomon. :( Semmihez nincs kedvem, semmit nincs kedvem csinálni, semmisem jó. Hol nevetek, hol sírnék legszívesebben... Szegény Janó meg nagyon nem érti. :( Eddig dicsért, hogy milyen jól bírom, és nem is látszik, hogy babát várok. Most meg csak feküdnék, aludnék, morci vagyok... :( Remélem hamar elmúlik ez az átmeneti rosszkedv!!!!


08.25. elmúlt ez is. :) A kedvem jó, fáradt sem vagyok annyira, és mindjárt itt a következő ultrahang! Már csak kettőt kell aludnunk!!! :)
A táplálkozásom érdekesen alakul:
reggeli: rozskenyér kenőmájjal, paprika, paradicsom
ebéd: LEVES (lehetőleg húsleves legyen) második mindegy, leginkább cseréljük le mégegy adag levesre
vacsora: rozskenyér kenőmájjal, paprika, paradicsom
Ezek között pedig alma, szőlő, barack, ilyesmi. Ezeken kívül sok mást nem ettem múlt hét óta! :) De ha egyszer ezt kívánom... :) Ma csináltam madártejet, hátha megkívánom majd... :DDD Addigis megyek májaskenyeret enni, mert az oooooooolyaaaaaan jóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!! Najó, egy kis zsíroskenyérrel is meg lehet TALÁN vesztegetni!:) De semmiféle felvágottat nem eszem meg!! :)


8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, majd holnap jól lekenyerezlek egy adag somlói tortával meg egy adak triplacsokis tortával. :) Szegény gyerek nehogy májkrémmérgezést kapjon. :)

Névtelen írta...

Na, az enyémek (ikrek) nem kaptak mérgezést, pedig én is reggel-este azt ettem hónapokig. Ez amúgy nagyon vicces, mert asszem a májkrémnél gusztustalanabb dolog kevés van (szalonnabőrke, pácsó, E1234, E2345, ilyenek - gondoljatok csak bele...) :)))
Csak egyél, ami jól esik! :)

Névtelen írta...

Nuttos: újabb hasonlóság.. :) Mikor születtél?:D Csak nem mérleg vagy?:) Azért remélem nálunk nem ikrek lesznek. Igaz nem sok időm volt még végigolvasni a blogodat, de bekukkantottam már, és esküvő után igérem mindent végigolvasok! ;)

Névtelen írta...

Most, hogy olvastalak: kivonulok a konyhába májkrémes kenyeret enni, bár én jó csípős paprikát társítok hozzá :D

Névtelen írta...

Mazsola: Jól teszed, jó étvágyat hozzá! :) És erőssen gondolj rám, nincs nálam se májaskenyér, se húsleves... (aproró remélem ma kapsz egy levelet...)

Névtelen írta...

:)
Megkaptam a levelet, és annyira JÓL esett, hogy gondoltám Rám is! Komolyan a mai napomat ez dobta fel! Ígérem, ha Marci bent marad addig, és minden jól megy, elmegyek majd, és megleslek Titeket :)))

Névtelen írta...

Jó lenne, ha el tudnátok jönni, örülnénk nagyon!!! És örülök, hogy tudtam egy kis örömet szerezni vele!!!

Névtelen írta...

ez a hangulatingadozás végig fogja kísérni az elkövetkezendő pár hónapot... szóval a kedves apukának üzenem, hogy kitartás. szerintem az egész babavárásban az ő legnehezebb dolguk néha minket elviselni. :DDD

/snow/

 
Babu-blog. Design by Pocket