Tipikus mi...

2008. augusztus 22., péntek

Még csak szerdán tudtuk meg, hogy babát várok, amikor (még aznap!) jött át hozzánk Janó huga, még be se lépett az ajtón, és rögtön jött a kérdés (én nem voltam itthon): Ildi terhes?
Persze Janó nem mondta el neki, de jót nevettem rajta, amikor elmesélte. :) Aztán szombaton reggel felléptem msn-re, fenn volt kisöcsém is. Ők szintén nem is láttak még azon a héten, nem is tudtak semmit. Hát a beszélgetés így hangzott:

Á:
sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
van egy jó hírem!!!!!

Ildi:
szia
na?
Á:
Terhes vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ildi:
mi van?:D
na ezt honnan sikerült összeszedned?:D

Á:
Legalábis azt álmodtam...:P
Ildi
:D
és fiam vagy lányom lesz?:D legalább ezt tudjam...:D

Á:
addig nem jutotam.....
Ildi:
hát ez elég nagy baj...:D
feküdj vissza, álmodd tovább akkor...:D

Á:
És én onnan tudtam meg hogy Székely Ildivel beszélgettetek róla és még szidtad is a nőgyógyászodat neki....
Ildi:
de jó álom...:D

Á:
és én akkor vittem, nektek narancslevet...
vagy valami folyékonyat ami belefért egy pohárba....

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem rossz :))
Az elején én is paráztam, és nem múlt el, csak mindig másfelé terelődött: "minden eredmény rendben lesz-e", "manócska szépen nő-e",most a legújabb, hogy "csak egészségesen szülessen meg", és azt hiszem születése után is ezer dolog miatt aggódhat az ember... dehát ez is egy ANYA dolga ;)

Névtelen írta...

nagyon komoly öcséd van:), és még én is szerepelek:)

 
Babu-blog. Design by Pocket