Tünetek - 2008.07.25.

2008. augusztus 21., csütörtök

A napokban sok változás történt a szervezetemben:
-még nem is sejtettem, hogy terhes vagyok, amikor már feltűnt, hogy a megszokottnál hamarabb elkezdtek feszülni, fájni a melleim, és ez nem múlt...
-evés, ivás: eddig reggel kekszet ettem, hát most rá se tudok nézni... Ellenben - ekkor még szintén nem tudtam,hogy terhes vagyok - egy ültő helyemben megettem 1 egész zacskó sajtos chipset... Pedig nem szoktam ilyet enni... És folyton éhes vagyok... főleg a csípőseket (!!!!????) kívánom, meg a zöldségeket.
-pisilés: hát ez is megdöbbentő, általában napi 1,max 2-szer pisilek, na most olyan 5-6 alkalommal. :) Még éjjel is felébredtem...
-fáradtság, dekoncentráltság: folyton csak aludnék... És képtelen vagyok hosszabb távon 1 dologra koncentrálni...
Hihetetlen, még csak pár hete él bennem ez a kis lény, mégis mennyi változást okoz... :) De örülök neki, bár felfogni még mindig nem teljesen sikerült...:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek nemsokára elmúlnak, hogy jöjjenek más tünetek :) Kb. 4 hónapos kortól lesz minden csudaklassz, tetterős leszel, üde, viruló :) A legvége lesz megint húzós, a nagy hasadtól nem látod hová lépsz, nem tudsz aludni rendesen tőle, mert szinte különálló egységet alkot majd :)
No, hát jó növekedést :)
Marcsi

Névtelen írta...

Ez mind így volt velem is :D
A szép idők, mikor megettem egy zacskó sajtos chipset (előtte vajas keksz, utána savanyú cukor), ölni tudtam volna érte, most meg csak az édesség kéne :))
A csípős kívánása örök, még mindig tart, olyan erős ételeket meg tudok enni... :O
A mellem már nem érzékeny, de melltartó kell éjjel-nappal... és én még mindig nehezen hiszem el, hogy egy emberke van a pocakomban, pedig már mocorgásokkal is tudtomra adja. Milyen szép is ez a dolog!

Névtelen írta...

:DD atyaég! micsoda szuper hír! kicsit nem vagyok és tessék :DD GRATULÁLOK! csodaszép babavárást kívánok Neked!

 
Babu-blog. Design by Pocket