Éjszakázzunk, mert az jó...

2008. augusztus 9., szombat

Az utóbbi napokban Garfield cica meg van bolondulva azt hiszem... Ugyebár ő kinn alszik a kertben a helyén (van rendes macskahordozó doboza kinn tele ronggyal). De az utóbbi napokban nem igazán bír magával. Valamiért éjjel felébred, és jön az ablakunkhoz nyekeregni,hogy engedjük be. Na hát így a csütörtök éjjel: hajnali 3-kor felébredtem, hogy megint orrot kell fújnom (beteg vagyok). Na persze a lakás másik végéhez közelebb levő dobozában miért is ne hallotta volna ezt meg a macska... Egyből felébredt, elkezdett nyivákolni. Janó megetette, hátha akkor elhallgat, de nem nyert, addig volt csend, am;íg tele volt a szája. Akkor mondta Janónak, hogy hagyja, majd én megyek, megoldom. kimentem hozzá, elkezdtem simogatni, hátha megnyugszik. De nem. aztán Janó megunta, ilyenkor jön az, hog költözzünk át a nappaliba a nagy kanapéra (immáron hajnali 4-kor), a macskát engedjük be, és akkor csönd lesz végre. Hehe, mi kis naívak... A macska megvárta, hogy elaludjuk, addig ő is aludt, majd elindult a konyha felé... Janó rutinos volt, az étkezőasztalról mindent lepakolt... De hiába... Egy iszonyatos puffanásra ébredtünk, meg arra,hogy a macska ezerrel rohan ki a lakásból... Na mi szokott nálunk a földön landolni? Természetesen 1 üveg PIROSKA NARANCS SZÖRP!!!!! Marhára örültem, amikor hajnali fél 5-kor kezdhettem takarítani, felmosni, üvegszilánkot szedni... Jó éjszakánk volt!!!!!
És ma éjjel is felébredt... :( Nem értem, mi van vele... Eddig fél 6-kor ébresztett, de ez így nem tetszik, hogy mostmár éjjel se hagy minket... :(((

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áron is ezt csinálja mostanában. Neki a foga bújik. Ellenőrizted garfield fogsorát?? ...

Névtelen írta...

Na tessék, lehet, a macskának is ez a baja... :) Vagy csak felkészít minket a babához való felkelésre, ki tudja... :D

Névtelen írta...

Rendes macsek, ilyen éjszakáink nekünk is vannak, hála Teonak... ilyenkor Mazsiapu megy intézkedik, általában felveszi a macskát, és elmondja neki nem szabad...bevállik, mert Teo fél Mazsiaputól :P Mikor én megyek megkeresni a macskát, mondani neki: rám sem bagózik :S
Azért én megbocsájtok neki, mert csak hozzám jön dorombolva :)))
Már megjavult a macsek?

Névtelen írta...

Nálunk senkire nem hallgat, mindenkinek nyekereg, és a legviccesebb, hogy ha felkelünk, és rászólunk, odajön, és elkezd dorombolni... most akkor mit csináljak vele...? :D Ha meg visszafekszünk, folytatja a nyávogást... :)
Nem javult meg, változatlan a helyzet, annyi, hogy rendszeresítette már a reggel fél 6-os parádé mellé az éjjel 2 órásat is... :)
Nem baj, edződünk... :D

Névtelen írta...

Edződéshez tényleg nem rossz :D

 
Babu-blog. Design by Pocket