Újra itthon

2008. július 4., péntek

"



Ma reggel, helyi idő szerint 9:55-kor megérkeztünk Magyarországra. Majdpedig olyan délután 4 körül megállapítottuk, hogy na ebből a városból ennyi elég is volt, mehetnénk vissza... Olyan más minden arrafelé... Az emberek, a levegő, minden... Ott nincs ez a rohanás, mint itt. Ott ha bemész egy boltba, ott nem húzza a pénztáros a száját, hogy na mégegy vevő, ott a pincérek nem fapofával szolgálnak fel... Ott mindenki jókedvű, vidám, mosolygós!!!! Annyira jó látni a sok mosolygós arcot! Szóval nagyon más, és igen, nekem jobban tetszik.


A nyaralásról:


gyönyörű szállodában voltunk, félpanzióval. Hát a kaja az iszonyú finom volt, alig tudtunk rendszerint választani, mit együnk. Reggelinél a tojástól kezdve, a sült sonkán át, a goffriig, palacsintáig, gyümölcsökig minden volt. :) A tenger nekem elsőre nem tetszett annyira, mert én a sziklás partot jobban szeretem. De ez addig tartott, amíg be nem mentünk, meg nem éreztem a sót, és nem kezdtünk búvárkodni... :) Láttunk polipot, medúzát, tengeri csillagokat, hatalmas halakat stb.


1 napra béreltünk autót is, bejártuk a sziget nagy részét. Nem tudom, ki mennyit hallott Zakynthosról, de 3 helyet emlegetnek: a hajóroncsot Navagio-ban, a Blue Caves-et (kék barlangok) és a Kareta-kareta teknősök költési helyét, laganast. Mindegyikbe szerveztek kirándulásokat, fejenként 30 euroért. Na mi pont ennyiért nem voltunk hajlandóak egyikre sem elmenni, helyette béreltük a kocsit 35-ért. :) Elindultunk reggel térképekkel, hogy na akkor menjünk. :) Persze csomószor eltévedtünk. :) Aztán láttuk kiírva, fejenként 15 euroért elvisznek kishajóval a hajóroncshoz, és a kékbarlangokba is. Eszméletlen szép a hajóroncs öble... Olyan kék, amilyen kéket nem is képzeltem,hogy létezhet... Hihetetlen... Nagyon nagyon szép, és a hófejér homok, hófehér kavics...áááááááááááááááááá!! Aztán mentünk a barlangokba. Szintén gyönyörűek. Ott egyszer megállt a hajó egy kis barlanghoz közel, ott be lehetett ugrani a vízbe és beúszni a barlangba. Persze néhányan nem mentek, mondván már az is félelmetes, hogy beugorjanak a vízbe a hajóról. :) De mi mentünk. Én elég későn ugrottam be, így már mindenki benn volt a barlangban,mire odaértem. És akkor jött a "baleset"... Úsztam a többiekhez,hogy kicsit kimásszak én is a sziklára, amiko egy nagy szúrást éreztem a térdemen... Janó nem hitte először el, aztán amikor megfogott, akkor megint azt a szúrkálást éreztem... Egy medúza végigcsípte a lábam... :( Alig tudtam visszaúszni, aztán a hajón kimosták,lefertőtlenítették... De van a képek között a csípésről is 2 fotó.
Ezen kívül voltunk egy strandon,ahol kénes víz tör fel a tengerben. Az is nagyon szép,de jéghideg a víz... :) Azért ott is pancsiztunk egyet. :)
Hát azt hiszem "röviden" ennyit a nyaralásról. :) Görögországot még mindig imádom, mennék vissza bármikor!!! :)

0 megjegyzés:

 
Babu-blog. Design by Pocket