Gravitáció

2008. július 17., csütörtök

Mostanában ránk jár a rúd... Minden lefelé esik... kb 2 hete Janó leejtett egy doboz sört, ami persze fel is robbant. Minden ragadt a sörtől. Kb 5-ször mostam fel, mire sikerült a nyomokat eltűntetni. Persze a szekrények is sörösek voltak... Ezen alig hogy túl tettem magam, hétfőn átjött após, és leejtett az előszobában egy üveg sört. Persze ennek feltakarításával (is) megvártak. Nem gond, felmosunk... Kedden jöttem haza munkából, még mindig mindenhol sör szag volt. Este Janó is hazaért, kb fél 11-kor. Hozott nekem egy üveg piroska narancs szörpöt. Majd a konyhába menet mi történt? Na mi? Ki hinné... Kicsúszott a kezéből! :) Hát ezen már csak röhögni tudtam... :D
Este 11-kor kezdődött a romelhárítás... :D Mondjuk a szörp eltávolítása kicsit nehézkesebb a sörnél, ici-picit jobban ragad. :) De kb 10-szeri felmosás után már nem olyan vészes! :D És az illata is határozottan jobb a sörénél... :D

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

drága legkedvesebb barátném kezdessz blogfüggő lenni:D, vészhelyzetben is fotókészül:D de nekünk ez remekül esik:D

Névtelen írta...

hát ezen már annyira röhögtünk mindketten,hogy muszáj volt lefényképezni... :D

Névtelen írta...

Végre eljutottam ide is, szépen végig olvastalak, és csak ámulok: egy gyönyörű nyaralás (énisénisénis, bár én Horvát fan vagyok), egy macsek (ő lenne Macska Bandi?) ... örülök, hogy végül a csípés helyre jött, és a ruhád is megvan, az esküvő egyre közelebb (ajánlom a pántos ruhát, nekem meggyűlt az enyémmel a bajom, mert pánt nem lévén állandóan lecsúszkált a ruha). Kár, hogy nem végeztem még a suliban/ nem vagyok "olyan állapotban", de elvállalnám a dekoráció készítést, imádom az ilyen jellegű dolgokat (és rendezvényszervező leszek egyszer csak)...én tuti bordó-fehéret használnék színben. Tényleg megvan már a döntés?

Névtelen írta...

Szióka. :) Jó,hogy végre visszatértél! :) Ez a macsek nem az a macsek, ő egyszercsak itt lett a nyaralás utánra... :)
A ruha végül pántos lesz, mivel ugyanettől félek,hogy csúszkál rajtam, főleg,hogy nem vagyok hű de erős mellben. :)
Dekoráció: megmondom őszintén, ezzel van a legnagyobb bajom... :( Elképzelésem sincs, annyit tudok, hogy a terem színeit sokszor megnézve a fehér barack marad...De nem tudom,hogy milyen díszítés lenne jó oda... eddig 1 ember van, aki majd díszít, dehát nincs is több ember sem a díszítéshez, sem a kitaláláshoz... Szóval bármi praktikus, és főként olcsón megúszható ötletet szívesen veszek... Anyukám szerint az úszómécsesek jól néznének ki... SEGÍTS!!!! ;)

Névtelen írta...

ja és a nyaraláshoz: Görögország álomszép, de Horvátország nekem olyan, mintha a 2. otthonom lenne... :) IMÁDOM!:) Remélem 1-2 hét, és legalább pár napra kijutunk... :)

Névtelen írta...

Bandival mi lett?
Nekem is a mell kérdés miatt volt végül rossz választás a pánt nélküliség, így tényleg jobb, ha kérsz hozzá :))
Dekoráció: a fehér-barack is biztos szép lesz! Egy csomó lufi kezdésként, amikből lehetne egy szívet is formázni akár az asztal fölé, aminél Ti ültök majd. Akkor lehet venni olyan lufikat, amin a friss házasok felírat található, ez tuti van fehérben, ebből párat... ha belefér, akkor a lufikat héliummal feltölteni (a gyerekeknek jó móka, és a gyerek lelkű felnőtteknek is). Az úszómécses tényleg jó ötlet, csak vigyázni kell, hoyg olyan helyre kerüljön, ahol biztos nem borul fel.
Egyébként meg még gondolkozom, itt vagyok én ötlet gyárosnak ;)
Horváthoz: drukkolok, de engedd meg, hogy nagyon írigy legyek, ha ki sikerül mennetek :))

 
Babu-blog. Design by Pocket